הפועל חולון עלתה לטופ 16 של ליגת האלופות

הפועל חולון העפילה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות אחרי שניצחה את אוסטנד 1-2 בסדרת הפלייאין. במשחק השלישי והמכריע אותו אירחה חולון בלטביה היא גברה על הבלגים 72-78 עם 28 נקודות ו-9 ריבאונדים של ג'יילן סמית' ועוד 16 נקודות ו-8 אסיסטים של סי ג'יי האריס. בטופ 16 חולון תפגוש בבית אחד קשה את א.א.ק אתונה מיוון, מורסיה מספרד ופרומיתאס היוונית. המשחקים יחלו כבר ביום שלישי בשבוע הבא (23.1) כאשר חולון תתארח בספרד אצל מורסיה.

מי שעוד נמצאת בשלב הטופ 16 בליגת האלופות היא הפועל ירושלים שכזכור העפילה מהמקום הראשון בבית המוקדם ולא נזקקה לשלב הפלייאין. ירושלים שובצה בבית אחד עם טנריפה מספרד, פריסטרי מיוון וקבוצה נוספת שתגיע ממפגש הפלייאין בין קרשיאקה הטורקית לבין בראוגן הספרדית, משחק שיערך היום בטורקיה. המשחק הראשון של הפועל ירושלים בטופ 16 יהיה בשבוע הבא ביום רביעי (24.1) ביוון מול פריסטרי.

ביורוליג מכבי ת"א נמצאת במקום השישי בטבלה, שמוביל לפלייאוף, אחרי 21 מחזורים עם מאזן של 12 ניצחונות ו-9 הפסדים. הקבוצה תשחק מחר (18.1) ביוון מול אולימפיאקוס ובשבוע הבא תארח בבלגרד את פנאתינייקוס.

הפועל ת"א בעיצומה של עונה מצוינת ביורוקאפ ממוקמת במקום השני בבית עם מאזן של 11 ניצחונות ושלושה הפסדים לאחר 14 מחזורים, כאשר נשארו עוד 4 מחזורים לסיום השלב המוקדם. המטרה היא לסיים בין 2 הראשונות כדי לעלות ישירות לרבע הגמר ולא להזדקק לשמינית גמר, בה ישחקו מקומות 3-6 בכל בית. הערב (17.1) תארח הפועל ת"א בבלגרד את המדורגת ראשונה בבית, פאריס, כשניצחון יתן לה מקדמה חשובה לקראת השגת המטרה הזו.