זוסמן: "היינו צעד מאחור כל המשחק, כשניסינו לחזור ספגנו המון שלשות"

הכחולים לבנים ספגו הפסד ראשון באליפות אירופה ומאמן הנבחרת גיא גודס ניסה להסביר: "התחלנו לא טוב ורצנו אחרי פולין כל המשחק, לא עשינו עבודה טובה על סלוטר ויחד עם פוניטקה שניהם קלעו 35 נקודות, אז לא עמדנו במשימה שלנו. שתי הקבוצות קלעו טוב מ-3 אבל היינו קצרים בהגנה, קיבלנו סלים קלים ואנחנו חייבים להשתפר בנושא הזה. צריך לשמור 1 על 1 ברמה גבוהה יותר, אין פתרונות קסם, אנחנו לוקים שם. גם כשירדנו ל-4 הפרש אז הגבוה שלהם קפץ החוצה ועשה שלשה מהחצי אבל זו הדינמיקה של המשחק ואין מה לעשות. התחלנו היום עם חמישיה אחרת ועדיין פתחנו רכים, נותנים סלים קלים ולייאפים. התקפית אנחנו משחקים ב-2 סגנונות והיום לא היה היום של דני, הוא לא נכנס למשחק והיה לו קשה מאוד וזה לא דבר פשוט לשחקנים מבחינה מנטלית".

יובל זוסמן: "היינו צעד מאחור כל המשחק, כשניסינו לחזור ספגנו המון שלשות והפסדנו את המומנטום. פולין קבוצה טובה והיה חסר לנו הרבה במשחק הזה. אני יכול להיות שמח באופן מוגבל על מה שעשיתי אז זה לא משנה, הייתי שמח שהיינו מנצחים ולא הייתי משפיע בכלל. כשאני על המגרש אני עושה את הכי טוב שלי. בקשר לדני, אנחנו לא רובוטים, לפעמים הכדור לא נכנס, יש הרבה אמוציות, אני לא יודע איך דני מרגיש ומה עובר לו בראש אבל ככל שאתה שחקן טוב יותר אז קבוצות שמות יותר דגש עליך. הוא לוקח הרבה אש, הוא שחקן מוביל שלנו וקבוצות רוצות לעצור אותו".

ים מדר: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים הרבה יותר ולהשתמש בעבירות. היינו פחות אגרסיביים, לא היינו מתואמים, סלוטר עשה סלים גדולים והשאיר אותם בהובלה כל הזמן. אנחנו צריכים לבוא הרבה יותר מרוכזים מההתחלה, אנחנו שמים עצמנו בפיגור ובמצב שקשה לחזור ממנוץ אנחנו לא ממצים את הכישרון שיש בנבחרת הזאת בינתיים.. אני חושב שאנחנו עדיין לא מרווחים את המשחק כמו שצריך ולא מביאים עצמנו לתרגילים ולזריקות שאנחנו רוצים. אנחנו מנסים לאלתר, וזה לא הולך מול נבחרות טובות יותר. למה מאלתרים? יושבים בווידאו, רואים משחקים, אין יותר מידי זמן לאימונים. צריכים להתכונן למשחק הבא, נשכח מהטעויות ונגיע טובים יותר. נצטרך לבוא יותר קשוחים ואגרסיביים מול סרביה, אסור לאפשר נקודות קלות כמו היום".