יהוא אורלנד: "הנבחרת הראתה שיש עתיד לכדורסל הישראלי"

אחרי שסיימה במקום השישי באליפות אירופה, מאמן נבחרת הקדטים יהוא אורלנד התפנה לסכם את ההישג: "לפני שאסכם את האליפות, חשוב לי להגיד שאנחנו מקווים ומייחלים שהחטופים יחזרו אלינו במהרה ושהמדינה שלנו תחזור לזמנים שפויים ונורמלים יותר.

אני רוצה להודות לצוות שעבד איתי צמוד ויש לו חלק נכבד בהצלחת הנבחרת. ספי צוק מנהל הנבחרת, שחף תור ועמית רחמילביץ' העוזרים שלי, שריג שפיגל הפיזיותרפיסט, אביעד לוי מאמן הכושר, דרור אנגל אנליסט הוידאו, פיני גרשון שמלווה אותנו מקצועית מאז שהתחלנו את הקמפיין, אבי קובלסקי שמלווה אותנו בפן הגופני, אבי קצנברג שהיה ראש המשלחת שלנו באליפות, למתאם הנבחרות באיגוד הכדורסל ערן עטייה שאחראי על הפן הטכני ולאיגוד הכדורסל ולעומד בראשו עמוס פרישמן, שסיפקו לנו את כל התנאים שנדרשו להצלחת הנבחרת.

אפשר לסכם את האליפות שלנו כמוצלחת מאוד במקום 6, כאשר נבחרות איכותיות סיימו במקומות נמוכים משלנו, גרמניה, סלובניה , ליטא, וטורקיה, אך יש לנו גם טעם החמצה קטן שהפסדנו במשחק צמוד את רבע הגמר נגד סרביה, שהיה מעלה אותנו לחצי הגמר.
תוך כדי האליפות היתה הרגשה שאנחנו מחפים על החסרונות שלנו כנבחרת בהרבה אנרגיות ומשחק הקרבה ולראייה שסיימנו במקום השלישי במספר הריבאונדים באליפות אחרי ספרד וצרפת שהגיעו לגמר, נתון מרשים בהתחשב בגובה הממוצע בנבחרת לעומת שאר הנבחרות. הנבחרת הראתה שיש עתיד לכדורסל הישראלי.
מקווה שהצלחנו לספק רגעי אושר וגאווה לחובבי הספורט, בטח בזמנים קשים אלו. אל אל ישראל".