יונתן אלון: "יש לנו אפשרות להביא תואר"

הפועל ירושלים ידעה לנצח 69:74 על הפועל באר שבע בדרך לגמר גביע המדינה, בתקווה להניף את התואר זו שנה שנייה ברציפות. האדומים הוליכו ב-13 הפרש בתחילת הרבע האחרון, נועלת טבלת ליגת העל סיפקה קאמבק גדול, אך ברגעי ההכרעה הצליחו הירושלמים לסגור עניין.

שחקן הפועל ירושלים, קאדין קרינגטון אמר בסיום: "היינו חזקים בהגנה ובסוף המשחק ידענו להתעורר ולהגיב טוב, זה כל הסיפור. זה היה משחק של ריצות ולהם הייתה ריצה טובה שהחזירה אותם, אבל הדבר הכי חשוב הוא שידענו לנצח את המשחק. אני מכיר את כל השירים שהאוהדים שרים ביציע. אני אוהב שהקהל קורא לנו לנצח את מכבי. אני חושב שיש לנו את היכולות שצריך כדי לזכות גם בגמר. יש לנו עכשיו שבוע להכין את עצמנו למשחק ולנסות לסיים את זה".

מאמן הפועל ירושלים, יונתן אלון, אמר בסיום: ״הפועל ב״ש לא הפתיעה אותנו. ככה זה בדרך כלל. יש לי כמה גביעים עם הפועל ירושלים וזה תמיד הולך קשה. היינו יכולים להיות יותר אגרסיביים יותר ולהתקיף טוב יותר. עשינו את זה לא מספיק. אני שמח ששמרנו טוב כל המשחק ובגלל זה ניצחנו. ניקח מהמשחק הזה את ההגנה שלנו, את הנחישות ואת האפשרות שיש לנו בידיים להביא תואר. רוצה לפגוש את מכבי תל אביב בגמר״.

בצד המפסיד, מאמנה של הפועל ב״ש/דימונה, אורן אהרוני אמר: ״אני חושב שבסוף שמרנו יוצא מהכלל, והלחץ היה עליהם. היינו יותר משוחררים. בסוף פעולה הגנתית אחת טובה הייתה משנה הכל. לדעתי לא היה פאול על ליואי רנדולף. זה משהו שמלווה אותנו וחסרה לנו הבגרות הזאת בסוף המשחק. עשינו פה משחק נהדר ועמדנו כמעט בכל המטרות שלנו להתמודדות. זה מאכזב. כמו שאמרתי, היינו משוחררים וזה השפיע. אנחנו תמיד משדרים שאנחנו שם כדי לנצח משחקים כאלה. זה יהיה מבחן גדול להתרומם מהפסד כזה, ואני מקווה שזה ילך לכיוון הנכון כי אנחנו מגיעים למאני טיים״.

גרנט שרפילד הוסיף: "זה היה משחק קשוח, כל מי ששיחק אצלנו נתן הכל. הגענו למהלכים האחרונים. עשינו כמה טעויות והם קלעו זריקות בסוף המשחק. יש לנו כמה שחקנים שעוזרים לנו ואנחנו מתחברים בזמן הנכון. המשחק הבא שלנו נגד נס ציונה וניתן שם הכל, אני אופטימי בכניסה לחמשת המשחקים האחרונים של העונה".