ליגת 'פריניב' לנוער: נקבעו המיקומים הסופיים, שלב הפלייאוף יוצא לדרך

ליגת 'פריניב' לנוער מתכנסת לרגעי ההכרעה. הפועל 'סילו' חולון תפגוש את בני הרצליה לקרב מסקרן בשמינית הגמר, הפועל ת"א והפועל גלבוע/מעיינות עשוית לשחזר את הגמר משנה שעברה בחצי הגמר.

מאת: ניב שמולי

שלב הפלייאוף בליגת 'פריניב' לנוער ייפתח בשבוע הבא עם משחקי שמינית הגמר. כידוע, 4 קבוצות מהבתים התחתון, צפון ודרום הצטרפו ל-12 הקבוצות שהעפילו לבית העליון. הפועל תל אביב ומכבי 'נחמן' פתח תקווה עשו זאת מהדרום, ואילו א.ס רמה"ש ואליצור עירוני נתניה העפילו מהמחוז הצפוני.

כבר בשמינית הגמר (הטוב משלושה משחקים) נקבל כמה משחקים מרתקים. הפועל 'סילו' חולון תפגוש את בני הרצליה, לאחר שהשתיים נפגשו במחזור האחרון וסיפקו משחק צמוד. המנצחת במפגש תשחק מול המנצחת בין מכבי 'טדי' תל אביב, אלופת העונה הסדירה, לבין מכבי 'נחמן' פתח תקווה שמגיעה בפורמה מצוינת לאחר מספר משחקים טובים בבית התחתון.

עוד קרב מעניין יפגיש בין מכבי 'איציק' ראשון לציון להפועל גלבוע/מעיינות. גם כאן שתי הקבוצות נפגשו במחזור האחרון של הבית העליון, ובשני המשחקים ביניהן העונה כל קבוצה ניצחה באולמה הביתי. המנצחת במפגש תשחק מול המנצחת בין הפועל 'אלטשולר שחם' עמק חפר לאליצור עירוני נתניה. כזכור, היהלומים הבטיחו את מקומם בפלייאוף אחרי מספר משחקים מרשימים בבית התחתון עם ניצחונות על מכבי עירוני רמת גן והפועל 'צביקה' חיפה.

עוד קבוצה שהרשימה והתחברה בבית התחתון היא א.ס רמה"ש שתשחק מול הפועל עמק יזרעאל. הקבוצה של גיא קנטור הפסידה אמנם את המשחק האחרון בבית התחתון לאדומים מהכרמל, אבל הציגו יכולת נהדרת בחלק השני של העונה ויקוו להפתיע. קבוצת ההגנה הטובה ביותר העונה – הפועל כפ"ס אביב – תפגוש את מכבי 'אסי' חיפה, כאשר המשחק השני יועברו בשידור חי ביום רביעי (17:50) בערוץ הספורט.

אליצור 'ברק' יבנה תתמודד על סגנית מחזיקת הגביע, הפועל 'עזרא' ירושלים, ותיאלץ לעשות זאת לא ים שפריר שנפגע בברכו. החבורה של שלומי כהן תקווה לקבל תרומה משמעותית משאר שחקני הסגל, כאשר היא מחזיקה ביתרון הביתיות אותו תנסה לנצל. המשחק הראשון בין הקבוצות יערך ביום שני (19:00) ויועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלנו. המנצחת במפגש תשחק מול עירוני 'מ.רוטשטיין' נס ציונה והפועל תל אביב. על אף העובדה שהפועל תל אביב שיחקה בבית התחתון, הקבוצה של אלון לוינגר בהחלט יכולה לעשות לא מעט צרות לכתומים. המשחק השני בסדרה יועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלנו.

כל משחקי הפלייאוף יועברו כמובן בשידור חי באתר איגוד הכדורסל: https://tv.ibasketball.co.il/