מכבי ראשון לציון תפתח את העונה בנהריה, נתניה תצא לגן נר

הגרלת המשחקים בליגה לאומית Winner נערכה היום (שני) ובה נקבע כי היהלומים יתארחו בגן נר במחזור הראשון, מכבי ראשון לציון תצפין לעין שרה. בהגרלת גביע המדינה בליגה הלאומית נקבע שגלבוע/גליל תפגוש את עירוני נהריה כבר בסיבוב הראשון.

אחרי עונה נהדרת, בסיומה הפועל עפולה ומכבי עירוני רמת גן שבו לליגת העל, הליגה הלאומית תפתח בעוד כחודש וחצי. היום (שני) נערכה הגרלת המשחקים לעונה הקרובה, שתיפתח ב-10 לאוקטובר.

במחזור הפתיחה הפועל גלבוע/גליל תארח את אליצור נתניה, בעוד עירוני נהריה את מכבי ראשון לציון. א.ס רמה"ש תפגוש את מכבי רחובות לקרב מסקרן, ואילו מכבי חיפה תארח את מ.ס צפת. המשחק הפיקנטי ביותר במחזור הראשון יהיה בין בני כפר קאסם, שתערוך הופעה היסטורית העונה בליגה הלאומית, לאליצור שומרון. אליצור איתו אשקלון תארח את מכבי מעלה אדומים במשחק הפתיחה ובמחזור השני תצא לבית מכבי.

הפועל גלבוע/גליל תארח את הכתומים בסוף הסיבוב הראשון (מחזור 13). יוגב אוחיון יחזור לעין שרה עם עירוני רעננה במחזור החמישי. במחזור השביעי נקבל את קרב ההתיישבות בין מכבי מעלה אדומים לאליצור שומרון.

בעונה הקרובה תמנה הליגה 13 קבוצות, כך שכל קבוצה תשחק 24 משחקים בעונה הסדירה שתפתח ב-10 לאוקטובר. העונה הסדירה תסתיים ב-19.3 ומשחקי הפלייאוף והבית התחתון ייפתחו כשבוע לאחר מכן. סדרות חצאי הגמר על הזכות לעלות ליגה תפתחנה ב-19 לאפריל. גם העונה סדרות רבע הגמר וחצי הגמר תהיינה במתכונת של הטוב מחמישה משחקים, ובשלב הגמר ייערך משחק אחד על תואר האליפות.

בהגרלת גביע המדינה בליגה הלאומית שנערכה גם היא, נקבע כי א.ס רמה"ש, אליצור נתניה ועירוני רעננה העפילו אוטומטית לשלב רבע הגמר.
משחקי הסיבוב הראשון (25.11):
בני כפר קאסם – מכבי רחובות
מכבי חיפה – מעלה אדומים
אליצור שומרון – אליצור איתו אשקלון
הפועל גלבוע/גליל – עירוני נהריה
מ.ס צפת – מכבי ראשון לציון