מכבי ת"א עלתה ליתרון 0-1 בסדרת גמר הפלייאוף

מכבי 'טדי' תל אביב לא התקשתה בבית מול הפועל 'אלטשולר שחם' עמק חפר בדרך לניצחון 67:104 במשחק הראשון בסדרת הגמר. הקבוצה של עדי עמוס פתחה את המשחק בסערה והתנפלה על יריבתה כבר מהרגע הראשון, בדרך ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם. מכאן, הצהובים שמרו על הפער שלהם ואף הגדילו אותו והם רחוקים ניצחון אחד בלבד מאליפות ליגת 'פריניב' לנוער.

לפני הפתיחה, פיני גרשון, המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, העניק לחמישיית העונה ולמאמן העונה בליגת 'פריניב' לנוער גביעים לרגל בחירתם.

הפתיחה הייתה צהובה והביתיים נעזרו ביכולת הטובה של עומר מאייר כדי להוביל 4:15. האורחים התקשו לייצר נקודות וסבלו מאחוזי קליעה טובה נמוכים, בעוד מנגד הפער גדל כאשר מכבי 'טדי' תל אביב מוליכה 10:28. הרבע השני נפתח עם שלשה של עמית צוקר והפער גדל ל-13:36. האורחים קלעו 7 נקודות ברצף ועדי עמוס לקח פסק זמן. הקבוצה שלו הגיבה נהדר עם דאנק אדיר של עופרי נווה ושלשה של שחר דורון. גם עומר מאייר ועמית צוקר הוסיפו שלשות וזה 31:53 במחצית. האורחים צימקו מעט עם פתיחת הרבע השלישי והלוח הראה 39:57. עומר מאייר קבר שלשה ויחד עם אורי כהן הפער קפץ ל-41:68. בסוף הרבע השלישי 50:76. גם לאורך הרבע האחרון לא הרבה השתנה והצהובים הבטיחו נצחון משכנע.

בלטו במכבי 'טדי' תל אביב: שחר דורון 17 נק', עומר מאייר 15 נק', עופרי נווה 13 נק', עמית צוקר 12 נק', אורי כהן 11 נק'.

בלטו בהפועל 'אלטשולר שחם' עמק חפר: אורי ירמולבסקי 14 נק', אריאל סלע 10 נק', שגיא נאמן 9 נק', יואב ושלר ורני בלנגה 7 נק' כ"א.