ממשיכות פעילויות איגוד הכדורסל למען נפגעי ומפוני המלחמה

נבחרת הוותיקים של ישראל, בשיתוף איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, ממשיכה לסייר בארץ מאז פרוץ המלחמה ואמש הגיעו השחקנים למחלקות השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר. השחקנים פגשו פצועים מהמלחמה, המסיבה והישובים שבאזור עוטף עזה, דיברו איתם, שמעו את הסיפורים המזעזעים, חיזקו את הפצועים ואת משפחותיהם וחילקו חולצות וכדורי סל חתומים. בין השאר פגשו השחקנים פצועים מיחידות מובחרות בצה"ל ובשרותי הביטחון, עם סיפורים שהאוזן שומעת והמוח מתקשה לקלוט.
השחקנים שהשתתפו בביקור: מוטי דניאל, עדי גורדון, ארז מרקוביץ', פפי תורג'מן, אפיק נסים, טל בורשטיין, תומר שטיינהאור, מאיר טפירו, יותם הלפרין, עידו קוז'יקרו ושמעון אמסלם.

שחקניות נבחרת ישראל עדן רוטברג, דניאל רבר, גילי אייזנר וצליל וטורי, הגיעו היום לכפר המכביה לפעילות עם ילדי העוטף שמתארחים במקום. השחקניות חילקו מתנות, חתמו ושיחקו יחד עם הילדים.
השחקניות נמצאות בתקופת ההכנה למשחקי ליגת העל שתתחדש ב-20.11 ובחודש פברואר ילבשו שוב את מדי הנבחרת, למשחקי מוקדמות אליפות אירופה נגד אירלנד ולטביה

טל נתן, מאמן נבחרת העתודה נשים, ערך אתמול אימון ראשון לילדות וילדי המועצה האזורית חוף אשקלון, שעזבו את ביתם לפני כחודש. שגיא המנהל המקצועי של הפועל חוף אשקלון, מנסה בימים אלו לקיים שגרת אימונים גם מחוץ לבית ואתמול היה זה האימון הראשון. בהמשך מאמנים נוספים מאיגוד הכדורסל יעבירו אימונים לילדי חוף אשקלון.