נבחרות הנוער והנערות יוצאות לטורניר הכנה בטאלין

החל ממחר ישתתפו נבחרות הנערות והנוער בטורניר הגביע הבלטי בטאלין. זו הפעם הראשונה ששתי הנבחרות ישתתפו באותו טורניר הכנה לפני אליפות אירופה. נבחרת הנוער תגיע היום לטאלין אחרי שלושה משחקי הכנה בריגה, שם סיימה בתיקו נגד הנבחרת המקומית וניצחה את נבחרות העתודה והנוער של גאורגיה. עבור נבחרת הנערות מדובר בטורניר הכנה יחיד לקראת האליפות שתתקיים בפורטוגל החל מה-3.8 ושם תפגוש הנבחרת את פינלנד, צרפת סגנית אלופת אירופה ולוכסמבורג. האליפות של נבחרת הנוער תפתח יום למחרת בפינלנד ונבחרת תשחק נגד לטביה, איטליה וסרביה בבית המוקדם.

בטאלין יתקיימו המשחקים שלושה ימים ברציפות והנבחרות שלנו יפגשו מדי יום את אותן נבחרות, מחר את ליטא, בשבת את לטביה וביום ראשון את אסטוניה. למרות שמדובר בטורניר הכנה לנערות ולנוער, הכניסה למשחקים בתשלום ובעלות של 8 יורו ליום.

לינק לסטטיסטיקה מהמגרש – לחצו כאן

צוות נבחרות הנוער כולל את המאמן שרון אברהמי, עוזריו יואב שנקמן ויוני פונט, מאמן כושר יובל טבת, פיזיוטרפיסט עמית, מנהל נבחרת רמי איווניר.

צוות נבחרת הנערות: מאמן רועי אייזנברג, עוזרת מאמן טלי נוי, פיזיוטרפיסטית שרון זהבי, מאמן כושר קובי פליבה, מנהלת הנבחרת גיטה זיו.