נבחרת הנוער גברה על לטביה במשחק הפתיחה של אליפות אירופה

נבחרת הנוער פתחה את אליפות אירופה עם ניצחון על לטביה 86-90. למרות פיגור ב-30 הדקות הראשונות, רבע רביעי מצוין של הנבחרת בהובלת בן שרף נתן לישראל פתיחה טובה לטורניר. מחר בשעה 13:30 תתמודד ישראל מול איטליה.

הנבחרת לא פתחה טוב את המשחק, רשמה בעיקר החטאות מבחוץ וב-7 הדקות הראשונות קלעה רק 6 נקודות כש-2 מתוכן מדאנק של ג'ול כראם. אחרי פסק זמן בפיגור 13:6 ההתקפה התעוררה עם נקודות של ירון גולדמן ותמיר גולד, רני בלגה עם הבאזר קבע 14-19 ללטבים.

אסיסט על כל המגרש של אריאל סלע לדאנק של בן שרף צמצם את היתרון הלטבי למינוס נקודה בלבד. גולד, גולדמן ושרף נראו מצוין ברבע הזה אך לקראת סוף הרבע לטביה במיני מומנטום שוב פתחה פער, לפני שסל על הבאזר, הפעם של מאייר, צמצם עד 39-43 ללטביה בירידה להפסקה.

בן שרף המשיך להוביל את ההתקפה הישראלית ברבע השלישי ושלשה של עומר מאייר קבעה 57-63 לישראל, היתרון הגדול ביותר של הנבחרת עד אותו פרק זמן. עד סיום הרבע הלטבים שוב שמו גז והצליחו להשוות ל-64-64 בסיום 30 דקות.

הנבחרת פתחה מצויין את הרבע האחרון עם שתי שלשות של אורן סהר ועלתה ליתרון 6. הפעם לטביה היא זאת שרדפה ונשארה קרובה, אבל לנבחרת היו את הקליעות מבחוץ ואת בן שרף שדאגו לשמור אותה ביתרון. כדקה לסיום לטביה הצליחה לצמצם למינוס 2, אבל סל חשוב של שרף ועוד חסימה שלו בצד השני השאירו את הניצחון אצל ישראל. בסיום 86-90.

קלעו לישראל: בן שרף 31 (8 אס'), עומר מאייר 12 (10 ריב'), תמיר גולד 11, אורן סהר 9, ירון גולדמן 7 (6 אס'), ג'ול כארם 6, רני בלגה 6, אביב הנקין 5, מירון כץ 3.