נבחרת העתודה הפסידה ליוון ותתמודד במשחקי הדירוג 9-16 באליפות אירופה

אכזבה לנבחרת העתודה, אחרי שסיימה במקום הראשון בבית המוקדם לא הצליחה לנצח הערב את נבחרת יוון במשחק ההצלבה, הפסידה 65-68 ונשרה למשחקי ההישרדות 9-16, כאשר יוון תפסה את המקום ברבע הגמר.

נועם יעקב פתח את המשחק עם סל משוגע עם הלוח אבל הפתיחה היתה כולה יוון שעלתה ליתרון 2-7 אחרי 3 דקות בלבד. ישראל ניסתה לרוץ בכל התקפה וזה עבד, מיכאלי ודולינסקי שמרו על משחק צמוד והרבע הראשון הסתיים ביתרון יווני 15-19 אחרי 4 נקודות רצופות של נועם יעקב. היוונים שלטו בריבאונד בשני צידי המגרש אך למרות זאת נועם יעקב ביום מצוין שמר את ישראל במשחק גם בפתיחת הרבע השני, ואלון מיכאלי מהקו קבע שיוויון ראשון במשחק. למרות דקות מעולות של דולינסקי, היוונים היו יותר אגרסיבים וירדו להפסקה ביתרון 29-34.

ישראל המשיכה להסתמך על השלישיה מיכאלי דולינסקי ויעקב גם ברבע השלישי שהמשיך להיות צמוד צמוד, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח עד יתרון יווני 49-50 בסיום הרבע. שלשה ועבירה טכנית בפתיחת הרבע הרביעי העלו את היוונים ליתרון 49-56. היתרון גדל עד דו ספרתי והנבחרת לא הצליחה לעשוות עצירות בהגנה כשהיתרון הפיסי של היוונים היה ברור, כולל דאבל אפ על נועם יעקב בהרבה התקפות. דווקא ב-2 הדקות האחרונות ישראל טסה קדימה ושלשה של אייל הראל הורידה פיגור 12 עד פיגור 3 בלבד, כשנשארה דקה לסיום. נקודה של נועם יעקב מהקו הורידה עד 65-67 כשנשארו 10 שניות לסיום, בפיגור 3 שחר דורון החטיא שלשה קריטית והמשחק ברח, ניצחון 65-68 ליוונים.

קלעו לישראל: אלון מיכאלי 17, נועם יעקב 16 (8 אס'), אילי דולינסקי 11 (7 ריב'), שחר דורון 8, אייל הראל 7 (7 ריב'), עמית מנחם 4, יואב ברמן 2.