נבחרת העתודה ניצחה את איטליה ונשארה מושלמת באליפות אירופה

משחק נהדר של נבחרת העתודה הערב מול איטליה הסתיים בניצחון משכנע 72-90 ומאזן 0-2 אחרי שני משחקים, משחק טוב ליעקב, דולינסקי, ברמן ומיכאלי, ומחר הנבחרת תפגוש את גרמניה במטרה להבטיח את המקום הראשון בבית.

ישראל פתחה טוב בהתקפה ובמיוחד מתחת הסל, שם אילי דולינסקי ואלון מיכאלי היו ספקי הנקודות העיקריים ולקחו את ישראל על הגב ליתרון 15-17 אחרי רבע ראשון. הנבחרת פתחה מצוין את הרבע השני ועלתה ליתרון 17-26 אחרי נקודות של נועם יעקב ועמית מנחם. זה היה הרבע של נועם יעקב שמסר, לקח ריבאונדים ובעיקר קלע כדי לשמור את ישראל ביתרון 33-43 בסיום המחצית הראשונה.

איטליה עלתה חדה יותר למחצית השניה והורידה עד 4 הפרש בלבד אבל שלשה גדולה של שחר דורון עצרה את המומנטום. מכאן, עמית מנחם לקח את ישראל לריצה נהדרת, הוא קלע 4 נקודות ומסר אסיסט לשלשה של יואב ברמן בדרך ליתרון שיא של 17 נקודות הפרש ו-51-65 בסיום הרבע השלישי. אלון מיכאלי דאג לשמור על היתרון הישראלי בפתיחת הרבע האחרון אבל שלשות של האיטלקים הורידו עד 6 הפרש בלבד. נקודות של ברמן ומיכאלי בתוספת הגנה חזקה בדקות האחרונות והתעלות של אייל הראל הבטיחו לישראל את הניצחון 72-90.

קלעו לישראל: נועם יעקב 20 (7 ריב', 7 אס'), יואב ברמן 17, אלון מיכאלי 16 (7 ריב'), אילי דולינסקי 15, עמית מנחם 9, אייל הראל 7, שחר דורון 6.