נבחרת העתודה נשים ניצחה את ליטא וסיימה במקום ה-9 באליפות אירופה

נבחרת העתודה נשים ניצחה היום את נבחרת ליטא 55-73 וסיימה במקום ה-9 והמכובד באליפות אירופה. המאזן של ישראל באליפות הוא ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, במשחק היום הצטיינה מיקה ביתן, לצד עוד משחק טוב של אטינגר וזינגר.

דהן סויץ נתקלה בערב קליעה לא טוב מפתיחת המשחק אבל שלשות של ביתן, קבדה, אטינגר וזינגר שמרו את ישראל במשחק ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון 16-18 לליטא. דקות מצוינות של איילה אורן ברבע השני נתנו לישראל יתרון אבל המחצית הסתיימה בשיוויון 30-30. ברבע השלישי אטינגר ודהן סויץ השתלטו על המשחק והובילו את ישראל ליתרון דו ספרתי 39-54 ברבע יוצא מהכלל. מיקה ביתן המשיכה להצטיין גם ברבע הרביעי, היתרון גדל עד הניצחון 55-73.

קלעו לישראל: מיקה ביתן 19, נגה אטינגר 14, תמר זינגר 12, דוריאן דהן סויץ 10 (8 ריב'), הודיה קבדה 9, הילה קארש 7, תמר כהן 2.

המאמן טל נתן אמר בסיום: "אני מאמן בנבחרות ישראל 30 שנה ובחמש האחרונות את נבחרת העתודה. שחקניות אכותיות ומוכשרות בכדורסל. מבינות את המשמעות האחת והיחידה שהשם מקדימה (ישראל) גדול יותר מכל דבר.
זאת הזדמנות מצויינת להודות לצוות המצויין שלי ולזכור תמיד שהפצועים שלנו יחלימו מהר החטופים שיחזרו הביתה מחר!!!! שכל המשפחות הכואבות ינשמו נשימה של אוויר ושכל חלומותיהם יתגשמו. אל אל ישראל ועם ישראל חי!".