נבחרת העתודה פתחה את אליפות אירופה בניצחון על צ'כיה

נבחרת העתודה גברה היום על צ'כיה 74-82 במשחק הפתיחה שלה באליפות אירופה, אייל הראל ואלון מיכאלי הצטיינו ושמרו על יתרון לאורך כל המשחק. מחר תתמודד ישראל מול איטליה בשעה 21:30.

ישראל פתחה טוב מאוד התקפית, נועם יעקב ואייל הראל בלטו בהתקפה וישראל שמרה מצוין ולחצה על הכדור בדקות הראשונות. שלשה נהדרת של שחר דורון ועוד אחת של אייל הראל על הבאזר של הרבע הראשון שמה את הנבחרת שלנו ביתרון 17-24. הרבע השני היה דומה, ישראל היתה נהדרת בהתקפה, הראל וברמן העלו את הנבחרת ליתרון דו ספרתי ראשון ועד סיום המחצית הראשונה אלון מיכאלי, שחרון דורון, עמית מנחם ואילי דולינסקי דאגו ליתרון 35-50.

דולינסקי וברמן הגדילו את היתרון בפתיחת הרבע השלישי אבל הרבע השלישי היה הרבה יותר מאוזן, דווקא ב-3 הדקות האחרונות שלו הצ'כים מחקו פיגור 19 נקודות ורצו עד פיגור 58-65 בלבד בסיום הרבע. אלון מיכאלי בדקות מעולות החזיר את היתרון של ישראל לדו ספרתי ועמית מנחם בכמה מהלכים הגנתיים של הרבה רצון ומוטיבציה נתן לנבחרת שלנו מומנטום אבל הצ'כים לא ויתרו והורידו את 7 הפרש, כשנשארו 3 דקות לסיום. סל קשה של ניב למפרט 2 דקות לסיום סגר עניין והבטיח לישראל את הניצחון 74-82.

קלעו לישראל: אייל הראל 16, אלון מיכאלי 15 (8 ריב'), אילי דולינסקי 11, שחר דורון 10, יואב ברמן 8, עמית מנחם 8, ניב למפרט 7, נועם יעקב 7 (6 אס').