נבחרת העתודה פתחה את אליפות אירופה עם הפסד דרמטי להונגריה

נבחרת העתודה נשים של ישראל הפסידה 78-77 להונגריה עם סיום דרמטי במשחק שפתח את אליפות אירופה בליטא. דוריאן דהן סויץ היתה מעל כולם עם 34 נקודות במשחק שיא.

ישראל נקלעה לפיגור לאורך כל המחצית הראשונה, אבל נשארה במשחק בזכות משחק התקפה נהדר של דוריאן דהן סויץ שהיתה המוציאה העיקרית לפועל. דקות טובות של הילה קארש עזרו לה וגם ליהי עזורי עם 2 שלשות, אחת על הבאזר של המחצית הראשונה עזרו לישראל להישאר צמודה עם פיגור 37-38 בהפסקה.

המשחק המשיך להיות צמוד גם במחצית השניה ונקודות עונשין של דהן סויץ נתנו לישראל את היתרון הראשון במשחק, דקה לסיום הרבע השלישי שהסתיים ביתרון 59-63 לישראל. לאורך מרבית המחצית השניה ישראל היתה צריכה להסתדר בלי הרכזת הראשונה שלה תמר זינגר שנפגעה בשריר התאומים ולא חזרה לשחק. ההונגריות עלו בחזרה ליתרון לקראת סיום המשחק, ליהי עזורי בשלשה צימקה עד נקודה אחת הפרש ולישראל היה כדור אחרון כדי לנצח את המשחק אבל דהן סויץ החטיאה מתחת הסל ובסיום 78-77 להונגריות.

קלעו לישראל: דהן סויץ 34 (6 ריב'), ליהי עזורי 14, הילה קארש 9, תמר זינגר 8, הודיה קבדה 5, נגה אטינגר 3 (7 ריב', 6 אס'), רומי אלבז 2, מיקה ביתן 2.

מחר (ראשון) בשעה 18:00 תשחק ישראל מול סרביה במשחק השני באליפות.