נבחרת העתודה ביקרה בבית הלוחם – נועם יעקב מונה לקפטן

נבחרת העתודה, סגנית אלופת אירופה, הגיעה היום לביקור מרגש בבית הלוחם של ארגון נכי צה"ל בת"א, מספר ימים לפני שהיא יוצאת לטורניר ההכנה שלה לאליפות אירופה. בחלק הראשון שמעו השחקנים והצוות הסבר על בית הלוחם מפיו של רועי רוזנברג, שחקן עבר בנבחרת ומאמן קבוצת בית הלוחם ת"א ולאחר מכן הרצאה מרתקת ומרגשת מהפצוע יצחק שוורץ, מ"פ בגבעתי במילואים, שנפצע בצורה קשה בעזה מכדור בגבו, בזמן שניסה לעזור לחברו ונשאר משותק מהבטן ומטה.שוורץ סיפר על רגעי הפציעה, ההחלמה ועל הדרך שבו הכדורסל על כיסאות גלגלים עוזר לו לשפר את מצבו, על ההתמודדות והניצחון האישי שלו, כאחד שלפני הפציעה כלל לא עסק בספורט.

בהמשך ירדו השחקנים לאולם הכדורסל, קיבלו הסבר על המשחק מאריאל אוטולנגי, מאמן נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים לשעבר והתנסו באימון זריקות לסל ובמשחק, בו נטלו חלק גם שחקנים פעילים בכדורסל על כיסאות גלגלים.

מנכ"ל ארגון נכי צה"ל יוסי מתיתיהו הודה לנבחרת על הביקור ואמר להם שהם כספורטאי עלית, יכולים לקחת השראה מהשחקנים על כיסאות גלגלים. מאמן הנבחרת אלעד חסין הודה בשם הנבחרת לבית הלוחם ולארגון נכי צה"ל ואמר שהנבחרת תעשה הכל לייצג את המדינה בכבוד, כפי שהלוחמים המדהימים שפגשו עשו בשדה הקרב כדי להלחם עבור המדינה. לשחקנים הוא אמר "זו שנה מיוחדת, השנה זה אנחנו נגד העולם ורק ביחד ננצח".

לפני המפגש, בישר חסין לנבחרת שנועם יעקב יהיה הקפטן בקמפיין. יעקב אמר על הבחירה בו: זו הרגשה טובה. אני שמח שאלעד וצוות סומכים עלי ונותנים לי את האחריות הזו ואנחנו כבר מחכים להתחיל". על הביקור אמר: "היה ביקור מדהים ומיוחד. למדנו המון בלי קשר לכדורסל, נוכל לקחת המון לחיים פה וגם לאליפות אירופה, זה המון השראה ובאמת היה מרגש".

את הביקור יזם אפיק נסים, מייסד עמותת מסירה מנצחת.