נציגי נבחרת העתודה נשים הגיעו כאורחי כבוד למשרדי איגוד הכדורסל

נציגות ונציגי נבחרת התעודה נשים, הגיעו היום לאיגוד הכדורסל כאורחי יו"ר האיגוד עמוס פרישמן, אחרי ההישג הנהדר של הנבחרת שסיימה את אליפות אירופה במקום התשיעי במאזן של 4 ניצחונות ו-3 הפסדים. לאיגוד הגיעו הקפטנית תמר זינגר ומלכת הסלים של הנבחרת דוריאן דהן סויץ, יחד עם המאמן טל נתן, עוזרו עמרי צירלין וראש המשלחת אורה גלזר. פרישמן אמר לשחקניות: "ראיתי את כל המשחקים והתמלאתי גאווה גדולה על רוח הלחימה והדרך. מקום תשיעי זה נהדר ובשיטה הקיימת ניצחון לפה ולשם ואתה מסיים במקום במקום גבוה יותר ולכן המיקום לא ממש משנה לי. אני רוצה להגיד לכן תודה על המאמץ והדרך ומבקש שתמסרו את הערכתי לנבחרת כולה".

פרישמן חזר על דברים שהוא אומר מאז כניסתו לתפקיד: "אני כאן כדי לקדם את כדורסל הנשים, זה בראש סדר העדיפויות שלי. המטרה היא להגדיל את מספר השחקניות ואת בסיס הפירמידה כי רק ככה נצליח. הצבתי לעצמי ולנו אתגר גדול ואני מתכוון לעמוד בו ושבעוד כמה שנים יראו את התוצאות בשטח". פרישמן שאל את השחקניות והצוות על הדרכים שלדעתם אפשר לשפר את הענף ואמר שהטלפון שלו תמיד זמין כדי לקבל הערות, הצעות או בקשות מכל אחד ובכל זמן.

השחקניות והצוות הודו על האירוח באיגוד ויחד תלו את התמונה מהניצחון על ליטא, שנתן לנבחרת את המקום התשיעי המכובד, מחוץ לחדרו של פרישמן, במקום בו הוא עובר מדי יום עם הגיעו לאיגוד.