עודד קטש: "גביע זה מפעל שמעניק הזדמנות שווה לכולם"

הפועל ירושלים ומכבי תל אביב תפגשנה מחר (חמישי, 21:00) למשחק גמר גביע המדינה מגדל בהיכל מנורה מבטחים. היום נציגי שתי הקבוצות התכנסו למסיבת עיתונאים ודיברו לקראת רגע השיא.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב: "אנחנו בעונה באמת מטורפת, וגם שבוע הגביע תפס אותנו לא בטיימינג האופטימלי כי אנחנו יודעים את הנפילות שיש הרבה פעמים אחרי אירופה. לשמחתי, עשינו ניצחון חשוב בחצי הגמר. אני הרבה שנים בכדורסל וכולם חושבים שאנחנו פייבוריטים, אבל הגביע זה מפעל שנותן הזדמנות לכולם וכך צריך להתייחס לזה. אנחנו צריכים לשמוח שאנחנו זוכים לשחק במעמד כזה. אנחנו מעדיפים לשחק כמובן עם וויד בולדווין והוא יהיה חסר לנו, אבל מן הסתם ידענו לאורך העונה לנצח גם בלי שחקנים מובילים. אנחנו מצפים למשחק מאתגר. פתיחת המשחק שלנו לא יכולה להיות כמו בחצי הגמר, אני סומך על השחקנים שהם מבינים את הסיטואציה".

ג'ון דיברתולומיאו: "ברור שכל שנה בה לא זוכים בגביע המדינה זה מאכזב, ואני מצפה מחר למשחק פיזי וקשוח כי הפועל ירושלים הקשו עלינו לאחרונה. זאת יריבות מרשימה בין שתי קבוצות. כשחקן כדורסל אתה רוצה להיות חלק ממעמדים כאלה, ואני חושב שזה משחק שיעשה כבוד לכדורסל הישראלי, זה יהיה מיוחד לזכות באולם הביתי שלנו. זה יהיה אתגר לצמצם את העליות והירידות תוך כדי המשחק ולהכתיב את הקצב שלנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים לכל אורך 40 הדקות".

יונתן אלון, מאמן הפועל ירושלים: "אני חושב שאנחנו יכולים לעמוד מול הרבה קבוצות באירופה, וגם מול מכבי תל אביב. ברור שמדובר עבורנו באתגר, אבל אנחנו מצפים לזה. לדעתי אין לנו הרבה מה לקחת מהמשחקים הקודמים מול מכבי תל אביב, כי כל קבוצה עברה שינוי לאורך העונה וגם מהעונה שעברה. אנחנו צריכים להוציא את המקסימום ממה שיש לנו כעת. החיסרון של זק הנקינס הוא משמעותי אבל אנחנו מתעסקים במה שיש לנו".

ליוואי רנדולף: "זה משחק כדורסל והמטרה שלנו היא לנצח. יש לנו הרבה מאד כבוד למכבי תל אביב כקבוצה. כשחקן כדורסל אתה רוצה לשחק באווירה שתהיה פה מחר עם אולם מלא ושתי קבוצות נהדרות ועבורי זה כמו חלום שמתגשם להיות במעמד כזה".

ליאת פרי, מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית במגדל, מסרה: "מגדל חוגגת השנה 90, ואנחנו רואים עצמו כחלק חשוב מהמשק הישראלי. חברת מגדל שמה לעצמה לתרום לחברה ולתרבות, ובין היתר זה בא לידי ביטוי בשיתוף הפעולה שלנו עם גביע המדינה לנשים ולגברים בכדורסל. אני מאחלת לכולם בהצלחה ושנדע ימים שקטים יותר" .