שוהם גנבה ניצחון ממרחבים/מבועים, ג'ת ניצחה בלב השרון

מאת: אודי בורנשטיין

 

משחקי הפלייאוף על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הארצית המשיכו כאשר מכבי שוהם נשארה בחיים אחרי שניצחה בשניות הסיום את מרחבים/מבועים. ג'ת חזרה מפיגור דו ספרתי לניצחון בלב

השרון

ארצית צפון:

הפועל ג'ת התארחה בלב השרון. לב השרון, אשר ניצחה את עמק הירדן במשחק הראשון, ידעה שניצחון ביתרון גדול יקנה לה יתרון בהמשך משחקי הפלייאוף. ג'ת, מהעבר השני, רצו לעשות תוצאה טובה שתביא את ההכרעה למגרשם הביתי.

המשחק נפתח טוב מבחינת לב השרון ששלטו בקצב המשחק וכבר עלו ליתרון של 12. ג'ת חזרה לאט לאט למשחק ובמחצית יתרון 37- 29 למקומיים.

ברבע השלישי התפוצצה ג'ת ובעזרת דקות טובות של שחקני הקבוצה הפכה את התוצאה והצליחו לעלות עד כדי 15 הפרש ברבע הרביעי. לב השרון צמצמה מעט עד הסיום ובסוף 72 -65 להפועל ג'ת. ניצחון שנותן לה דחיפה רצינית להמשך המשחקים.

ביום ראשון, 1.5: הפועל ג'ת, שלא הפסידה שום משחק בביתה בעונה זו, תארח את הפועל עמק הירדן. עבור החבר'ה מהצפון מדובר על משחק ההזדמנות האחרונה, הפסד והם, ככל הנראה, נשארים עונה נוספת בליגה א'. ג'ת, תנסה לשמור על הבית שלה ולצבור ניצחון נוסף.
ארצית דרום :

מכבי שוהם אירחה את הפועל מרחבים/במבועים כאשר היא יודעת שהפסד משמעותו: ירידת ליגה. האורחים עלו למשחק נחושים ובסיום מחצית ראשונה מצוינת הובילו 39 -30. ברבע השלישי התעוררו השחקנים משוהם ובעזרת רבע מצוין סיימו את הרבע בשוויון 53- 53. עד לסוף המשחק נשמר ההפרש כאשר זריקות מדויקות מקו העונשין בסיום קבעו ניצחון למכבי שוהם 71 – 69. שוהם עדיין בחיים. מרחבים/מבועים נשארו עם המחמאות וינסו להפתיע בהמשך.

ביום ראשון, 1.5: הפועל מרחבים/מבועים תארח את הפועל נצר סירני. מרחבים/מבועים שהיו מצוינים נגד שוהם ינסו לנצח את חברתם לליגה א', הפועל נצר סירני, ובכך להשאיר לעצמם סיכוי לעלות לארצית. נצר, שהפתיעה את שוהם במשחק הראשון, יודעים שניצחון במרחבים והקבוצה נמצאת משחק אחד מעליית ליגה.