אליצור יבנה והפועל עכו/מטה אשר ירדו לליגה הארצית

הערב (מוצאי שבת) נקבעו שתי יורדות לליגה הארצית. אליצור יבנה והפועל עכו/מטה אשר ישחקו בליגה הארצית. הראשונה הפסידה בבית למכבי 'סנו' הוד"ש, שנשארה בליגה, ואילו הניצחון של הפועל עכו/מטה אשר כנראה יהיה כמו כוסות רוח למת. העולה החדשה תשוב לליגה הארצית לאחר עונה אחת בלבד.

מאת: ניב שמולי

אליצור יבנה – מכבי 'סנו' הוד"ש 101:71

ברבע הראשון פרנק האסל (10 נקודות) ניהל קרב מול אקסבייר מון (11 נקודות). האחרון קיבל עזרה מאייק אופייבו וארד הררי בדרך ל-23:13 לאחר הרבע הראשון. אייק אופייבו ודן בן נון פתחו את הרבע השני בשלשות ועם סל במתפרצת של אקסבייר מון הלוח הראה 32:20. השלשות של האורחים המשיכו לצלול (6/13 במחצית) ואקסבייר מון המשיך לעשות מה שבא לו בדרך ל-49:28 במחצית. גם בפתיחת הרבע השלישי השליטה של האורחים נמשכה – 64:37 לאחר 5 דקות. עד סוף הרבע השלישי השליטה של מכבי 'סנו' הוד"ש באה לידי ביטוי גם על הלוח שהראה 74:52. עד לסיום הקבוצה המקומית התפרקה ומכבי 'סנו' הוד"ש חגגה הישארות בליגה.

הפועל עכו/מטה אשר – הפועל ר"ג גבעתיים 67:101

הניצחון המרשים של המארחת לא יעזור לה והיא נפרדת מהליגה הלאומית. האורדונים הגיעו עם זר אחד לאחר שחרורו של ג'רמי קומבס ולא הצליחו להוות יריב. העולה החדשה ידעה כי היא חייבת לנצח, ואכן עשתה זאת. לצערה, הבשורות הפחות טובות הגיעו מיבנה עם הניצחון של מכבי 'סנו' הוד"ש. הקבוצה של עמית תמיר הובילה מהרגע הראשון וסגרה את הרבע הראשון ביתרון 12:24. במחצית הלוח הראה 36:46 לביתיים ובמחצית השנייה דניאל נג'ר ולירן מורן הבטיחו ניצחון משכנע.

במשחק נוסף – מכבי קרית מוצקין – א.ס רמת השרון שיין נדל"ן 93:75