השלמה: עפולה תצא לחיפה, נהריה תשחק בנתניה

שלושה משחקי השלמה יתקיימו מחר (מוצ"ש) בליגה הלאומית. במוקד, מכבי 'נקסט אורבן' חיפה תארח את הפועל עפולה, עירוני 'גשם' נהריה תצא למשחק חוץ קשה בישורון.

מאת: ניב שמולי
צילום: לילך וייס-רוזנברג

אליצור BRIGA נתניה – עירוני 'גשם' נהריה (ישורון, 20:30)

אחרי הניצחון הגדול באשקלון, אליצור BRIGA נתניה נמצאת חזק בקרב הכניסה לשמינייה הראשונה כשהיא על חמישים אחוזי הצלחה לאחר 20 משחקים. בנתניה יודעים כי המשחק בשבוע הבא מול הירוקים מהכרמל קריטי יותר, אך ינסו להפתיע את עירוני 'גשם' נהריה. עמית אהרוני הפצוע ימשיך להיעדר, כאשר ברביעי האחרון מי שמילא את החלל היה איתן בורג שסיפק משחק טוב. מנגד, עירוני 'גשם' נהריה נחלצה באמצע השבוע ממבוכה מול העולה החדשה ממעלה אדומים. לוח המשחקים של הסגולים ממשיך להיות צפוף, והם יגיעו אחרי משחק ברוממה במסגרת הליגה הבלקנית שנערך ביום חמישי. בסיבוב הקודם זוכרים בנהריה כי היהלומים לא היו רחוקים מלהפתיע, והם ינסו לסמן וי נוסף בדרך להבטחת המקום הראשון בסוף העונה הסדירה.

הנתון הנוסף: קרב בין ההגנה הטובה בליגה של עירוני 'גשם' נהריה שסופגת רק 69.8 נקודות למשחק לבין ההתקפה של אליצור BRIGA נתניה שקולעת 87.2 נקודות למשחק.

מכבי 'נקסט אורבן' חיפה – הפועל עפולה (רוממה, 20:30, שידור ישיר בפייסבוק)

מכבי 'נקסט אורבן' חיפה ניצבת בפני רצף משחקים קריטי מול כל יריבותיה על השמינייה הראשונה. המשוכה הראשונה היא הקבוצה מבירת העמק, כאשר ביום רביעי מחכה משחק חוץ בישורון. בינתיים, במשחק הראשון של הסיבוב השני בליגה הבלקנית הקבוצה של אבי סוכר ספגה הפסד לעירוני 'גשם' נהריה ביום חמישי האחרון. מנגד, שלושה ניצחונות רצופים קירבו את הפועל עפולה למקום השישי. גם העפולאים יודעים כי התקופה הקרובה קריטית עבורם וביום שלישי הם יתארחו ברעננה. מי שאמור לחזור לסגל הוא זיו בן צבי, כאשר ביום שלישי האחרון גם דניאל דנינו חזר וקלע 8 נקודות.

הנתון הנוסף: מפגש שלישי העונה בין הקבוצות. בשניים הקודמים ניצחה הפועל עפולה.

א.ס רמת השרון שיין נדל"ן – הפועל מגדל העמק/יזרעאל (קרית יערים, 21:15)

א.ס רמת השרון שיין נדל"ן ממשיכה לשמור על המקום השלישי, בעיקר בזכות משחק הגנה מרשים. הקבוצה של גיא קנטור גברה על עירוני רעננה ביום שלישי האחרון, כשהיא קולעת 11 שלשות באחוזים גבוהים. ביום רביעי הקרוב תתארח הקבוצה בנהריה, באחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר בליגה. מנגד, ניר קפלן עדיין מחכה לניצחון בכורה כמאמן הפועל מגדל העמק/יזרעאל. הקבוצה מבירת העמק הודיעה על שינוי בזרים כשהחתימה את ריצ'ארד פאק במקום דונטה קלארק. פאק מתאחד עם ניר קפלן, כאשר השניים פתחו את העונה בהפועל עפולה השכנה. אליה סרור צפוי לחזור לסגל אחרי היעדרות קצרה.

הנתון הנוסף: מעל חודשיים עברו מאז ניצחון החוץ האחרון של הפועל מגדל העמק/יזרעאל, שהושג באולם עתידים ב-14 לדצמבר.