ליגת העל לנשים חוזרת עם המחזור ה-16

משחקי המחזור ה-16 בליגת אתנה ווינר יפתחו הערב (יום ראשון, 14.3) במשחק המרכזי שיפגיש בין א.ס רמת השרון למחזיקת גביע המדינה הטריה, מכבי עירוני רמת גן (18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס). משחק נוסף שייערך מחר (19:00) יפגיש בין בנות הרצליה לאליצור לייקה חולון.

ביום שני, 15.3, יערכו המשחקים בין הפועל ראשל"צ למכבי בן בנות אשדוד ובין מכבי רעננה למכבי הפניקס חיפה (19:00). משחקי המחזור ה-16 יושלמו ב-26.3 במשחק שיפגיש בין אליצור נווה דוד רמלה להפועל בני פ"ת.

צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים

א.ס רמת השרון – מכבי עירוני רמת גן (יום ראשון, 18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס).

אחרי הזכייה בגביע המדינה ווינר לנשים בכדורסל יש לקבוצה של המאמן רועי לזר את כל הסיבות הטובות להמשיך במומנטום החיובי אחרי הפסדי הליגה האחרונים.

רמת השרון הוכיחה שהיא קבוצה איכותית ועם קריסטל ברדפורד, ג'ני סימס ואליאנה קואוטס היא תרצה לנצח את מחזיקת הגביע, במיוחד לאחר שהפסידה לה בליגה בסיבוב הראשון 73:71.

בנות הרצליה – אליצור לייקה חולון (יום ראשון 19:00)

משחק שקול בין שתי קבוצות הנמצאות בקו עלייה בליגה. להרצליה יש את מרינה מייברי השחקנית היעילה בליגה ואת ויקטוריה מקוליי. לחולון יש את סקויה הולמס ושי קלי הנהדרות. המפגש הקודם ביניהן הסתיים בניצחון של חולון 67:75.

הפועל ראשל"צ – מכבי בן בנות אשדוד (יום שני, 19:00)

ראשון לציון עם צ'לסי נלסון, סידני וויז ואיישה סאתרלנד היא קבוצה לגמרי שונה וזו הסיבה שהיא יכולה להפתיע את מכבי בן בנות אשדוד עם דניאל אדאמס, אלכסיס פיטרסון וקאדיג'ה קייב. המפגש הקודם בליגה בין הקבוצות הסתיים בניצחון של אשדוד 80:89.

מכבי רעננה – מכבי הפניקס חיפה (יום שני, 19:00)

המפגש הקודם בין הקבוצות, במחזור ה-7, הסתיים בניצחון גדול של רעננה 68:86 אבל חיפה של פיונדה פיצג'ראלד, נייה קופי וטיאנה מולדרו הוכיחה כי כעת היא קבוצה מגובשת ולוחמת המסוגלת לנצח כמעט כל יריבה.