המחזור ה-15 בליגה הלאומית יפתח עם ארבעה משחקים

כל המשחקים שיערכו הערב (שלישי) יתקיימו בשעה 19:00 וישודרו בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל. המשחק בין הפועל ר"ג/גבעתיים למכבי קרית מוצקין ישודר גם בדף הפייסבוק שלנו.

צילום: יעל הראל

הפועל URDUNS ר"ג גבעתיים – מכבי קרית מוצקין

משחק שני ברצף לצפוניים באולם זיסמן. ביום שישי האחרון הופיעה מכבי קרית מוצקין למשחק מול מכבי עירוני ר"ג שנגמר בהפסד, ובקבוצה יקוו לתוצאה שונה הפעם. הפועל ר"ג גבעתיים יצאה מכפר בלום עם ניצחון מרשים והתברגה בשמינייה הראשונה. עבור האורדונים הינה זה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים כשבניצחונות היא סופגת 80.5 נקודות בלבד. גיל נויוביץ, שחקן המחזור החולף, העמיד בשני המשחקים האחרונים 13.5 נקודות לצד 6 ריבאונדים והוא בהחלט האקס פקטור של מתן חרוש.

מכבי 'סנו' הוד"ש – הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין

נתי כהן חוזר לאולם עתידים, בעוד אלון שטיין יפגוש את קבוצתו מהעונה החולפת. מכבי 'סנו' הוד"ש מגיעה למשחק במומנטום שלילי לאחר ארבעה הפסדים רצופים, וחמישה מששת המשחקים האחרונים. אחת הסיבות לכך היא ההגנה שספגה לפחות 85 נקודות בכל אחד מההפסדים. בכל אחד מהניצחונות ספגה הקבוצה מתחת ל-80 נקודות ומול ההתקפה הטובה בליגה הקבוצה מעתידים תהיה חייבת להתבסס על ההגנה. מנגד, הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין ממשיכה בעונה הנהדרת שלה ומבחינת אחוזי הצלחה היא מדורגת שנייה. סטורם וורן סיפק הופעה בלתי נשכחת בניצחון על עכו/מטה אשר עם 38 נקודות ו-58 נקודות מדד. בעונה הראשונה של וורן בישראל הוא קלע 50 נקודות כששיחק במדי מכבי 'סנו' הוד"ש. עידו סטולרו שערך הופעת בכורה בסוף השבוע האחרון מעמיק את הרוטציה של נתי כהן.

עירוני קרית אתא – אליצור יבנה

רק לפני כשבוע וחצי נפגשו הקבוצות באולם רלף קליין וזה נגמר בניצחון של הצפוניים שהפעם יארחו את המשחק. אליצור יבנה זכתה לחופש בתקופה הזאת ולא שיחקה מאז אותו הפסד, אך עדיין תגיע למשחק ללא פרנק האסל הפצוע ומבלי מחליף. עירוני קרית אתא מוצאת עצמה נכון לעכשיו מחוץ לשמינייה הראשונה ובכדי להיות שם עליה לנצח את הקבוצות מתחתיה. לאחר המשחק הנוכחי עירוני קרית אתא תפגוש שלוש קבוצות צמרת ברצף – הפועל עפולה, מכבי עירוני ר"ג, הפועל חבל מודיעין.

א.ס רמת השרון שיין נדל"ן – מכבי עירוני ר"ג

הופעת בכורה לשמוליק ברנר על הקווים כמאמן מכבי עירוני ר"ג. העולה החדשה לא התקשתה לנצח את מכבי קרית מוצקין בסוף השבוע האחרון ותרצה להמשיך במומנטום, כשהיא יודעת שהצמרת הגבוהה במרחק נגיעה. מנגד, הקבוצה של גיא קנטור ממשיכה לסבול מחוסר יציבות אך ניצחה את המשחק האחרון שלה נגד קרית אתא בו נראתה נהדר. ים יונתן קבע שיא קריירה במשחק האחרון עם 14 נקודות. עד לתחילת אפריל רמה"ש תפגוש פעמיים את עירוני 'יובלים' רעננה ואליצור יבנה למשחקים בעלי חשיבות מכרעת, כך שניצחון ביתי על קבוצת הצמרת יכול לספק רוח גבית.