יורובאסקט 2022: נבחרת ישראל הוגרלה לבית D עם צ'כיה, פולין וסרביה

הגרלת יורובאסקט 2022 נערכה היום בברלין ובה נקבע כי נבחרת ישראל שדורגה בדרג החמישי לפני ההגרלה, תפגוש בבית D שיתקיים בפראג את נבחרת צ'כיה המארחת ומאמנה הישראלי ננו גינזבורג, פולין, סרביה מהדרג הראשון, פינלנד והולנד. את נבחרות פולין ופינלנד פגשה ישראל גם בשלב הבתים של יורובאסקט 2015.

יורובאסקט 2022 יתקיים בין ה-1 לספטמבר ועד ה-18 בספטמבר 2022 ב-5 ערים מארחות. ישראל כאמור תתארח בפראג, יתר הבתים יהיו בטביליסי (גאורגיה), מילאנו (איטליה) וקלן (גרמניה). השלב המכריע של האליפות כולל משחק הגמר יתקיים בברלין (גרמניה).

עמוס פרישמן יו"ר הועדה המקצועית באיגוד הגיב להגרלה: לפני הכל אנחנו גאים על כך שנבחרת ישראל עלתה לאליפות אירופה בדרך בה עלתה, מהמקום הראשון בבית לא קל במאזן 1-5. זו אליפות אירופה ואין הגרלות קלות ברמה הזו. אני מבטיח שהנבחרת תגיע מוכנה למשימה הזו ומזכיר שעד אליפות אירופה מצפים לנו עוד 4 חלונות של מוקדמות גביע העולם וגם זו מטרה שאנחנו מציבים עבור הנבחרת. לא הקטנתי ציפיות כשהוגרלנו לבית עם ספרד ופולין במוקדמות ואני לא מקטין אותן כעת, אבל כשנגיע קרוב יותר לאליפות ונדע מהו הסגל שלנו, נוכל להציב מטרות ברורות יותר.

הבתים הסופיים:
בית A: גאורגיה, ספרד, רוסיה, טורקיה, בלגיה, בולגריה
בית B: גרמניה, צרפת, ליטא, סלובניה, בוסניה, הונגריה
בית C: איטליה, יוון, קרואטיה, אוקראינה, בריטניה, אסטוניה
בית D: צ'כיה, פולין, סרביה, פינלנד, ישראל, הולנד‏

לוח המשחקים של נבחרת ישראל ביורובאסקט 2022:

2.9 פינלנד

3.9 מול הולנד

5.9 מול פולין

6.9 מול סרביה

8.9 מול צ'כיה