גליל עליון תנסה להתקרב לגמר, הבית התחתון הגיע לסיומו

הפועל גליל עליון רחוקה שני ניצחונות מלנצח את סדרת חצי הגמר מול הפועל עפולה ולהעפיל לסדרת הגמר יחד עם העפלה וחזרה לליגת העל. בבית התחתון ננעלה העונה עם 51 נקודות של לירן מורן בניצחון של עכו/מטה אשר.

מאת: ניב שמולי

הפועל עפולה – הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון (21:20, ישיר בערוץ הספורט)

0:1 בסדרה להפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון

אחרי מחצית ראשונה נהדרת במשחק הראשון של הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון, היא לא הצליחה לשמור על אותה היכולת אבל שרדה והשיגה ניצחון ביתי בדרך ליתרון 0-1 בסדרה. הקבוצה של ברק פלג סבלה מערב רע מחוץ לקשת כשקלעה רק 5 שלשות מ-19 ניסיונות, אך קיבלה 20 נקודות מאלון ספיר ומהלך מנצח של אדריאן יוטר. מנגד, קרון דשילדס היה הבולט בשורות הפועל עפולה במשחק הראשון, אולם במשחק השני יהיה חייב לקבל תפוקה משמעותית יותר מיתר חביו לקבוצה. בהפועל עפולה יודעים כי את כל שלושת המשחקים מול הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליום הם הפסידו, והפסד נוסף יקרב את הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון לליגת העל. מצד שני, בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה הפועל 'נופר אנרגיה' גליל עליון ניצחה רק באחד.

מחזור הנעילה של הבית התחתון התקיים אתמול (שישי). לירן מורן קלע 51 נקודות (!!) בניצחון עכו/מטה אשר 119:141 על מכבי קרית מוצקין. הפורוורד סיים את המחצית הראשונה עם 9 שלשות ו-34 נקודות. השיא הקודם היה שייך לאורן מנסקי. כזכור, שתי הקבוצות ירדו לליגה הארצית.

במשחקים נוספים שנערכו אליצור יבנה נכנעה 82:102 ל-א.ס רמת השרון שיין נדל"ן. עירוני 'יובלים' רעננה גברה על האורדונים 75:87.