נבחרת הגברים של ישראל העפילה לאליפות אירופה!

נבחרת כדורסל הגברים של ישראל 3X3 עשתה גם היא היסטוריה הערב כשהעפילה לאליפות אירופה, ובתום סוף השבוע המופלא הזה בנמל תל אביב לישראל תהיה נציגות בפאריס גם של נבחרת הגברים וגם של נבחרת הנשים.

נבחרת הגברים הכוללת את גבי צ'צ'אשווילי, שמואל מלכוב, רז ניסים כהן וגיא פלטין ניצחה ברבע הגמר את נבחרת טורקיה 16:18 והשלימה יום מושלם של 4 ניצחונות ב-4 משחקים. שמואל מלכוב קלע את הסל המנצח ונופף בדגל ישראל בסיום אל מול הקהל שהגיע לעודד. רז ניסים כהן שיחק פצוע ונתן את כל מה שיכל למרות שהיה מוגבל מאוד.

היום של ישראל החל בצהרים, אז ניצחה הנבחרת את קרואטיה 13:17, לאחר מכן בפתיחת המשחק מול פורטוגל נפצע רז ניסים כהן בקרסול ולא חזר לשחק, אך גם בלעדיו ניצחה ישראל 11:14 והעפילה לרבע הגמר. במשחק על המקום הראשון בבית, שהיה קריטי לשתי הקבוצות, ניצחה ישראל את צ'כיה לאחר הארכה 11:12, ללא ניסים כהן. כאמור במשחק רבע הגמר מול טורקיה הופיעו כל הארבעה ובהופעה הירואית סחפו יחד עם הקהל שהגיע לעודד את הנבחרת שלנו לאליפות אירופה.

נבחרות ישראל בגברים ונשים מעפילות בפעם הראשונה אי פעם לאליפות אירופה שתתקיים בפאריס, צרפת. מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל 3X3 שנערכו בנמל תל אביב בסוף השבוע היו הצלחה ענקית, חגיגה של כדורסל אליה הגיעו לאורך כל סוף השבוע אלפי צופים כדי לעודד את ישראל וגם לראות כדורסל טוב באוירה של קיץ.