לראשונה – איגוד הכדורסל מפיץ חבילות לאליפות אירופה

בפעם הראשונה, החליט איגוד הכדורסל להוציא מאות אוהדים כדי לעודד את נבחרת ישראל ביורובאסקט 2022 בפראג. איגוד הכדורסל רכש כבר מאות כרטיסים ושריין מקומות בטיסות ובבתי מלון, עבור אוהדי הנבחרת וחובבי הכדורסל.

באיגוד הציבו מטרה להביא כאלף אוהדים עם הנבחרת לפראג כדי לייצר עבור הנבחרת אווירה ביתית במשחקיה ומכירת החבילות החלה באמצעות משרד הכרטיסים לאן, כשהמחירים הם החל מ-669 יורו ליחיד עבור טיסה, חדר במלון, העברות וכרטיסים לשני ימי המשחקים הראשונים.

נבחרת ישראל תשחק בבית D של אליפות אירופה, כשהבית המוקדם יתקיים כולו בפראג. ביום המשחקים הראשון (יום שישי) 2.9 תפגוש הנבחרת את פינלנד בשעה 14:00 ולמחרת מוצאי שבת בשעה 21:00 את הולנד. המשחק השלישי יהיה ביום שני ה-5.9 ואז הנבחרת תפגוש בשעה 14:00 את פולין. ביום שלישי 6.9 בשעה 21:00 יהיה המשחק נגד סרביה החזקה עם ניקולה יוקיץ' והמשחק האחרון ביום חמישי 8.9 נגד צ'כיה המארחת של ננו גינזבורג בשעה 17:30. ארבע הראשונות מהבית המוקדם יעלו לשלב שמינית הגמר שיתקיים בברלין. בזכות מועדי המשחקים, החבילות מתאימות גם לשומרי מסורת מכיוון שישראל תשחק לפני כניסת השבת ואחרי יציאתה ובפראג יש לא מעט מקומות כשרים.

מי שירכוש חבילות של איגוד הכדורסל, יוכל להשתתף באימון פתוח במהלך הקיץ הקרוב והאיגוד גם מכין אירוע לישראלים בפראג בזמן האליפות עצמה בהשתתפות נבחרת ישראל.

למי שיגיע לפראג מצפה חוויה. האולם בו יתקיימו המשחקים הוא 2O עם תכולה של כ-18 אלף מקומות ישיבה והצ'כים מכינים חוויה מיוחדת לצופים. נבחרת פינלנד, מי שתהיה יריבתה הראשונה של נבחרת ישראל, תגיע מלווה לאליפות בקהל גדול של 3,000-5,000 אוהדים וגם הם יצרו אווירה מיוחדת במשחקים.

לרכישה לחצו כאן >> https://bit.ly/3tIhrKH