יובל זוסמן: "אנחנו צריכים להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו בשביל להגיע רחוק"

שחקני נבחרת ישראל היו שבעי רצון אתמול אחרי הניצחון על נבחרת רומניה. תמיר בלאט אמר: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, לעבוד קשה ולהשתפר. זה היה קצת חריג היום אבל צריכים לעשות עוד צעד בהכנה. יש פה חבר'ה טובים שאוהבים אחד את השני ולשחק ביחד, אנחנו צריכים להמשיך להתגבש והמבחן יהיה המשחקים הרשמיים. אני מאמין בנבחרת שלנו, כולנו פה מאמינים ואנחנו רוצים לצאת למלחמה הזו ביחד, נשאיר הכל על המגרש כמו שאנחנו עושים תמיד. אני מתרגש מאליפות אירופה הראשונה שלי, זה מעמד גדול עם כל השחקנים הכי טובים בעולם ואני מצפה לזה".

ג'ייק כהן: "זה חשוב להסתכל על הדברים שלא עשינו טוב, זה קל להסתכל על הדברים הטובים אבל יש דברים שעדיין צריך לשפר. נשחק מול קבוצות טובות אז הטעויות שלנו ינוצלו אז כדאי שנתקן את זה כבר עכשיו. אני מאוד מתרגש לקראת אליפות אירופה, אני מאוד נהנה לשחק עם הנבחרת, זה אחד מהדברים החשובים בקריירה שלי. אני מקווה שנוכל לנצח ולעשות משהו יפה כדי שזה יהיה יותר מיוחד. אנחנו נשחק מול קבוצות גדולות מבחינת סייז, ניצחנו כבר משחקים נגד קבוצות כאלה ואנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו ולמצוא את היתרונות שלנו מולם".

יובל זוסמן: "טוב להיות עם הנבחרת, אני מקווה שהקהל נהנה מהמשחק. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא ביריבה ולעשות את הדברים שאנחנו רוצים לעשות טוב, אנחנו קבוצה אחת ונבוא ליורובאסקט ביחד ונקווה לעשות תוצאות יפות ולהביא כבוד למדינה. האסיסטים זו תוצאה לעובדה שאנחנו מזיזים כדור, קלענו היום 112 וגם נגד גאורגיה ואובורן קלענו בסקור גבוה וכשמזיזים כדור מגיעים לזריקות פנויות וככה אפשר לנצח. אנחנו צריכים להראות הרבה רצון כי כשרון ויכולת יש לנו הרבה, בחצי הראשון לא עשינו מספיק. אנחנו צריכים להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו בשביל להגיע רחוק".

גיא גודס: "זה לא הטופ והייתי רוצה להיות בטורניר עם טורקיה ויוון אבל זה מה שהצלחנו להשיג. אנחנו צריכים לשחק וצריכים לשחק מול יריבות ולא באימונים, אחד הדברים שאמרתי לשחקנים זה לנסות להתעלם מהתוצאה ולשחק בקצב גבוה, אני חושב שברבע השלישי עשינו את זה הרבה יותר טוב וההפרש רק צמח, לא צריך להסתכל יותר מדי וללמוד יותר מדי אלא פשוט להתקדם כנבחרת עם כימיה ולשפר דברים יותר טובים ופחות טובים. בגאורגיה שיחקנו מול נבחרת חזקה בפנים וזה היה אתגר לראות איך אנחנו עומדים כי גם באליפות זה יהיה אותו דבר, כולם מניעים את הכדור, כולם מפרגנים וזו הנוסחה לכל קבוצה. כשהכדור זז כולם שמחים והכדורסל שוטף יותר, זה מה שאנחנו צריכים לעשות. קריטי מאוד שדני ישחק ביום חמישי כי זה המשחק האחרון שלנו לפני המשחקים הרשמיים, כדי להכנס לשטף של הקבוצה ולהתחבר לשחקנים המנוסים שכבר הרבה שנים ביחד. נצטרך למצוא את החיבור בין היכולת האישית של דני לבין הקבוצתיות שלנו, אז נרוויח".