נבחרת ישראל התאמנה באולם בפראג לקראת פתיחת היורובאסקט

יום ארוך עבר על נבחרת ישראל. זה התחיל מוקדם בבוקר עם הטיסה לצ'כיה, שם הנבחרת התמקמה במלון הקבוצות, התאמנה אימון בכורה באולם הגדול שבו יתקיימו המשחקים ובסיום היום גם התייצבה לסשן הצילומים של פיב"א לקראת אליפות אירופה. מחר בשעה 15:15 מיד לאחר אימון הצהרים, תתקיים מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת פתיחת הטורניר.

לפני האימון הצוות הישראלי פגש פנים מוכרות – ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה, שפגש בין היתר את המאמן גיא גודס, פיני גרשון המנהל המקצועי ושניים ששיחקו עם גינזבורג בנבחרות הצעירות, עמוס פרישמן יו"ר הועדה המקצועית ומוטי דניאל מנהל הנבחרת. גם לדני אבדיה היה אורח מיוחד באימון – המנהל המקצועי של קבוצתו הוושינגטון וויזארדס, טומי שפרד.

"אנחנו מתכוננים ומכינים את עצמנו למשחק הראשון. חוויה להיות ביורובאסקט עם נבחרת ישראל. כיף לייצג את המדינה באליפות כזו", אמר לאחר האימון ים מדר. "אנחנו מבינים שלא עמדנו במטרות ובציפיות בחלון האחרון, אבל עכשיו אנחנו ממשיכים קדימה לעבר האליפות", המשיך הכישרון הצעיר. "קיבלנו כאפה ואני מקווה שנגיב בהתאם ונקום חזקים למשחק הראשון מול פינלנד והמשך האליפות".

מדר גם התייחס לאחריות שמוטלת עליו ועל חברו הטוב דני אבדיה בתור שני השחקנים המוכשרים ביותר בנבחרת: "חובת ההוכחה עלינו. נצטרך להגיע ולשחק נגד שחקנים ברמה גבוהה ולעשות עבודה טובה יותר".