הנציגים הישראלים בחו"ל פותחים את העונה

לא פחות מ-28 מאמנים, שחקנים ושחקניות ישראלים וישראליות ישחקו השנה מחוץ לגבולות מדינת ישראל, בדיוק חצי מהם יעשו את זה מעבר לים בארה"ב. דני אבדיה יהיה הנציג היחיד של ישראל בNBA ועוד 13 שחקנים ושחקניות ישחקו השנה בליגת המכללות האמריקאית.

מבין השחקנים הבולטים שישחקו במכללות אפשר למצוא את ירין חסון שישחק בקונטיקט, המכללה בה שיחקו בעבר נדב הנפלד ודורון שפר, רזיאל חיון ששיחק בליגת העל בשנים האחרונות ויפתח את העונה במנהטן קולג' בניו יורק, אייל ננקין שממשיך במכללת NJIT וגם שחר לזר שישחק העונה בניו מקסיקו.

יהיו לנו גם 3 שחקנים נציגים העונה ביורוליג – תמיר בלאט ויובל זוסמן יפתחו את העונה השניה שלהם באלבה ברלין וים מדר יפתח את העונה השניה שלו בפרטיזן בלגרד שתופיע העונה ביורוליג לראשונה מזה זמן רב. גבי צצ'אשווילי שחקן הסגל הרחב של נבחרת ישראל חתם הקיץ בבאמברג הגרמנית, אותה מאמן אורן עמיאל, קבוצה שמתמודדת במוקדמות ליגת האלופות. נועם יעקב ימשיך לשנה שניה באקדמיה של וילרבאן ויהיה חלק מהקבוצה עד גיל 21, כשהוא מקווה לקבל דקות גם בקבוצה הבוגרת.

בגזרת הבנות, ליאור גרזון ששיחקה בעונה שעברה בוילאנובה עברה לאוקלהומה סטייט ואחותה ירדן גרזון שהובילה את נבחרת העתודה הקיץ, תשחק במכללת אינדיאנה. אמי רינת תמשיך ברוד איילנד ורומי לוי שהיתה פצועה מרבית העונה שעברה ממשיכה באובורן. מרים חנון תשחק השנה בקבוצת herlev בדנמרק ונועה זליבנסקי חתם בקבוצה היוונית אלפטריה.

את כל התוצאות, הסטטיסטיקה וההשגים של כל הנציגים שלנו בחו"ל תוכלו למצוא בעמוד הראשי של אתר איגוד הכדורסל, בקוביית הישראלים בחו"ל, שם נדווח מדי בוקר על המשחקים הרלוונטים.