נבחרת העתודה סיימה את הטורניר בספרד ללא ניצחון

נבחרת העתודה של ישראל המתכוננת לאליפות אירופה שתיפתח ב-8 ביולי בכריתים, שיחקה עד כה שישה משחקים הכנה ועומדת על מאזן של שני ניצחונות וארבעה הפסדים. בטורניר שנערך בסוף השבוע בספרד בה התמודדה ישראל מול הנבחרות בטובות ביבשת, כמו ספרד, צרפת וליטא, נכנעה הנבחרת של אלעד חסין בשלושת המשחקים.

במשחק הראשון ביום שישי הפסידה ישראל 57-69 לספרד במשחק פתיחת הטורניר עידו הראל ודניאל וולף הוליכו את קלעי ישראל עם 12 נקודות כ"א, רון ציפר הוסיף 10 ונועם יעקב סיים עם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים.

במשחק השני הפסידה לצרפת 76-84, ישראל היתה שוות כוחות לצרפתים ו-4 וחצי דקות לסיום הוליכה 67-74 אך נכנעה לאתלטיות והאגרסיביות הצרפתית בסיום המשחק. רון ציפר הוביל את קלעי ישראל עם 23 נקודות, דניאל וולף קלע 20 נקודות ולקח 9 ריבאונדים, יובל לוין קלע 13 נקודות ונועם יעקב 9.

במשחק השלישי שנערך הערב (ראשון) הפסידה 70-80 לנבחרת ליטא, ישראל היתה צמודה לליטא במהלך הרבע הראשון בו הוליכה ברובו אך ליטא השתלטה על המשחק ברבע השני ושייטה לניצחון דו ספרתי. נועם יעקב הוביל את הקלעים עם 15 נקודות, יובל לוין הוסיף 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, דניאל וולף ורון ציפר קלעו 11 כ"א.