הליגה הלאומית Winner תיפתח הערב עם המשחק המרכזי

הערב סוף סוף תפתח הליגה הלאומית Winner את עונת 2023/24, עם משחק אחד, המשחק המרכזי של המחזור הראשון בו תארח עירוני נהריה את מכבי ראשל"צ (רוממה, 20:00, ערוץ הספורט). שאר המשחקים יערכו החל ממחר ובהמשך השבוע, כולם ישודרו באתר השידורים של איגוד הכדורסל ובאפליקציה שלנו.

כידוע, כל קבוצות הליגה ישחקו ללא זרים כלל והחל מהעונה יחול חוק הצעירים המחייב שיתוף בכל רגע נתון של שחקן מתחת לגיל 24. שני המחזורים הראשונים יתקיימו באולמות נייטרלים (רוממה, גן נר, אנרבוקס בחדרה ומלחה), כאשר בחלק מן המשחקים תתאפשר כניסת קהל. לאחר שני המחזורים תיערך הערכת מצב לגבי אירוח המשחקים באולמות הביתיים.

בהצלחה ולכל הקבוצות, שתהיה לנו עונה ישראלית נהדרת!

עירוני נהריה – מכבי ראשון לציון (רוממה, 20:00, ישיר בערוץ הספורט)

שתיים מהקבוצות ששואפות לעלות ליגה נפגשות כבר במחזור הפתיחה. הסגולים מנהריה ביצעו הקיץ רענון בסגל שלהם, כאשר יש סגלוביץ' עזב ובמקומו הוחתם דוד אלהרר על הקווים. מי שכן נשארו הם עומר טל, עמית ראובן, דולב דראפיץ' וכן אלכס צוברביץ' שיפתח את העונה בקבוצה אחרי שכבר חתם בהפועל עפולה. בנהריה החתימו גם את אבנר דרור שיחזק את הקו הקדמי. ים יונתן ובן אונצ'ה הצעירים צפויים להיות חלק משמעותי בסגל של הצפוניים.

מנגד, גם מכבי ראשון לציון ביצעה מהפכה בסגל שלה. הרבה מאד שחקנים מנוסים עזבו במהלך הקיץ, ובמקומם הוחתמו שחקנים עם נסיון רב בליגה, למד צעירים מבטיחים, במטרה להחזיר את הקבוצה לליגת העל. גל גילינסקי ורביב פיטשון צפויים להנהיג, כאשר עומר שדה, אריאל דרעי וצעירים נוספים ממחלקת הנוער עתידים לקבל הזדמנות משמעותית. מיקי גורקה יקווה לפתוח עונה ברגל ימין, כאשר בן עברי סובל מפציעה ולא ישחק.