דנה סנדר מונתה ליו"ר מנהלת ליגת העל לנשים

הנהלת איגוד הכדורסל הישראלי בראשותו של עמוס פרישמן, אישרה פה אחד, את מינויה של דנה סנדר, המועמדת של פרישמן, לתפקיד יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, במקומה של הילה קניסטר בר דוד שכיהנה בתפקיד חמש שנים.

דנה סנדר (42), כדורסלנית עבר הינה בעלים ומנכל"ית של חברת ארנו קפיטל, העוסקת במתן אשראי למימון נדל"ן, בעלת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים ותואר שני במימון בהתמחות בהנדסה פיננסית, לוקחת על עצמה להוביל את ליגת העל לנשים בכדורסל, בהתנדבות, מתוך אהבתה לענף ורצונה לתרום לקידומו וביסוסו כספורט הנשים המוביל בישראל.

עמוס פרישמן יו"ר איגוד הכדורסל הישראלי אמר לאחר המינוי הרשמי של סנדר ליו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל: "כדורסל הנשים יקר מאד לליבה של סנדר. היא מגיעה לתפקיד מלאת אנרגיות, רצון ומוטיבציה להוביל מהלכים חדשים לשדרוג ליגת העל לנשים וכדורסל הנשים. אנחנו באיגוד הכדורסל נעשה את המיטב כדי לסייע ולהיות שותפים לדרך".

דנה סנדר היו"ר החדשה של מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל אמרה: "ראשית, תודה על האמון שקיבלתי. אין ספק שמדובר בתפקיד עם אחריות ציבורית גדולה מאד. השאיפה הגדולה שלי היא להחזיר את כדורסל הנשים לשיח הספורטיבי היומיומי בישראל ולהחזיר את הקהל למגרשים. עלינו לפעול ליצירת יותר עניין סביב השחקניות והליגה. מהיכרותי את כדורסל הנשים יש משחקים מרתקים. אני מבטיחה לעשות מאמץ ולהשקיע מזמני כדי להביא את השינוי המיוחל. חשוב לי מאד לייצר קשר בין כדורסל הנשים לקהילה העסקית מתוך הבנה כדי לספורט ועסקים מכנה משותף של הישגיות ומצוינות".

צילום: דני מרון, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל