נבחרת הנוער יוצאת לאליפות אירופה

נבחרת הנוער תמריא היום לאליפות אירופה, עם הסגל שנקבע ע"י צוות המאמנים. הנבחרת תמריא היום לריגה, תעביר לילה ומחר תתאמן שם ורק ביום חמישי בערב תגיע לטמפרה בפינלנד, שם תפתח בשבת אליפות אירופה. הנבחרת תפגוש בשבת את לטביה, ביום ראשון את איטליה ביום שני את סרביה (אלופת אירופה), לקראת משחק ההצלבה המכריע ביום רביעי נגד נבחרת מהבית המקביל שכולל את פינלנד, סלובניה, ספרד (סגנית אליפות אירופה) וליטא.

נבחרת הנוער סיימה בשנה שעברה את האליפות במקום השישי ואחת המטרות שתנסה לעמוד בהן, היא המקום החמישי שיוביל בקיץ הבא לאליפות העולם עד גיל 19, טורניר שנבחרת ישראל מעולם לא השתתפה בו ואמור להערך בלוזאן שוויץ. מהסגל של השנה שעברה נשארו עומר מאייר, שחולק את תפקיד הקפטן עם בן שרף ורני בלגה.

את הנבחרת יוביל גם השנה המאמן שרון אברהמי, אחד המאמנים המנוסים באיגוד הכדורסל ולקראת היציאה לטורניר אמר: "אנחנו בתחושה טובה וכמו לפני כל אליפות, אנחנו יודעים ששום דבר לא מובטח לנו. הנבחרות בכל אירופה התקדמו ואסור לנו לחשוב קדימה מדי ולאן נגיע, אלא לעבור משחק משחק ובסוף משחק 4 הוא המשחק הקובע וצריך להגיע לשם הכי מוכנים. אין ספק שזו שנה שונה מאוד. כל אחד לוקח איתו דברים שונים ממה שקרה לנו בשנה האחרונה וזו זכות מאוד גדולה לייצג את המדינה תמיד ובטח בתקופה הזו ונקווה שנשמח כמה שיותר אנשים".

לקראת המשחק הראשון נגד לטביה והמשך הבית המוקדם, אמר אברהמי: "שיחקנו עם לטביה פעמיים בהכנה והם הובילו רוב המשחק ופעמיים יצא שוויון. הם קבוצה טובה ואנחנו מתמקדים במשחק הזה. איטליה וסרביה תמיד נבחרות טובות. זה בית קשה אבל נגיע מוכנים לכל משחק, עם השיטה שלנו ה-DNA שלנו ואנחנו מאמינים שתהיה אליפות טובה. יש לנו חברה שהיו באליפויות, חלקם שיחקו בקבוצות בוגרים השנה ואני סומך עליהם".

בצוות יחד עם אברהמי עוזריו יואב שנקמן ויוני פונט, מאמן הכושר יובל טבת, ספורטתרפיסט איתי רון, מנהל הנבחרת רמי איווניר, ראש המשלחת נפתלי בנטוב והמנהל המקצועי פיני גרשון.