אורלנד: "אפשר לעשות הסטוריה באשדוד"; פניני: "לא נפספס את ההזדמנות להניף את הגביע"

הערב התקיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחק גמר הגביע שייערך מחר בין מכבי ת"א למכבי אשדוד/באר טוביה, בהשתתפות שני המאמנים, ז'אן טבק וצביקה שרף, ושני הקפטנים, גיא פניני ויהוא אורלנד. הארבעה התייחסו לצפוי מחר בערב בהיכל.

אורלנד: "אנחנו מרגישים שאפשר לעשות הסטוריה, אנחנו רוצים לעשות את זה עבור העיר אשדוד והמועצה המקומית באר טוביה. לשם כך התכנסנו. אנחנו לא כאן רק כדי להופיע".

פניני: "השתחרר המון לחץ בניצחון על נס ציונה בגלל המצב שהיינו בו. הוכחנו אופי והתגברנו על כל הלחץ מסביב. מצפים למשחק מול קבוצה מאוד מוכשרת. המעמד כיפי וצריך ליהנות ממנו".

שרף: "זה מרגיש כמו בפעם הראשונה, רק שאז הייתי הרבה יותר צעיר ויפה. אני שמח ומתרגש, לא פשוט להגיע לגמר. הגענו לחצי הגמר עם 4 קבוצות שכולן רצו לזכות. נשארנו שתיים, ואני מקווה שיהיה משחק הכי טוב שאפשר, למרות שבמעמדים האלה לפעמים הרמה נפגעת. אנחנו רוצים לזכות בגביע, אנחנו צנועים ומעריכים מאוד את מכבי ת"א, עם כל הקשיים שלהם, הם עדיין קבוצה טובה".

צילום: עודד קרני
צילום: עודד קרני

 

טבק: "אני מכבד מאוד את אשדוד, והם ניצחו אותנו פעמיים השנה. יהיה משחק טוב, ואני מקווה שהאוהדים ייהנו".

אורלנד: "יגיעו הרבה אוהדים מאשדוד ובאר טוביה. נעשה מאמץ כביר להביא את כל האוהדים האלה. אין ספק שמדובר במעמד היסטורי עבור העיר הזאת".

טבק: "זה נכון שהפסדנו להם פעמיים השנה. ננסה לא לחזור על הטעויות שעשינו במשחקים הקודמים. צריך לזכור שהפעם מדובר במשחק אחד שאחריו זוכים בגביע, כך שהוא לא ייראה כמו שני המשחקים הקודמים בין הקבוצות".

שרף: "אין ספק שההצטרפות של גל מקל שינתה את מכבי, בטח בליגה הישראלית. הרבע השלישי מול נס ציונה יכול להיות נקודת מפנה עבורם ונצטרך להתמודד עם זה עם כל המשמעויות של העניין. עשינו מאמץ גדול ביום שני, היה מאמץ להחזיר את כולם לכשירות. אני מקווה שכולם יגיעו מחר בכל הכוח".

פניני: "כשמנצחים התחושה תמיד טובה וחדר ההלבשה שמח. ברור שהחצי השני מול נס ציונה נתן לנו דחיפה מוראלית וביטחון בעצמנו וביכולות שלנו. מחר נצטרך לעשות את זה 40 דקות כדי לקחת את הגביע".

שרף: "ראש העיר אוהב את מה שקורה בקבוצה מאז שהצטרפתי אליה, אבל עכשיו אנחנו עסוקים רק בגביע. לגבי המשך דרכי בקבוצה, כל דבר בזמנו".

פניני: "אנחנו בגמר הגביע, ונגיע עם המון ביטחון ואני מקווה שלא נפספס את ההזדמנות שניתנה לנו להניף את הגביע".

אימונים אחרונים לפני הגמר

שתי הקבוצות עלו לאימון אחרון ומסכם לפני המפגש ביניהן מחר בערב

אשדוד:

צילום: עודד קרני
צילום: עודד קרני # האשדודים מוכנים לגמר
צילום: עודד קרני
צילום: עודד קרני # מה עובר בראש של צביקה?
צילום: עודד קרני # ומה עובר בראש של אייזיה?
צילום: עודד קרני # ומה עובר בראש של אייזיה?

 

צילום: עודד קרני
צילום: עודד קרני # מכבי ת"א רוצה גביע
צילום: עודד קרני # יוגב ורוצ'סטי נהנים
צילום: עודד קרני # יוגב ורוצ'סטי נהנים
צילום: עודד קרני # תואר ראשון למקל ולטבק?
צילום: עודד קרני # תואר ראשון למקל ולטבק?