איטליה מפעילה לחץ על ישראל; אדלשטיין: "אין פייבוריטית"

נבחרות איטליה וישראל המשיכו בהכנות לקראת המשחק ביניהן ביום חמישי (21:30). הערב שתי הנבחרות ערכו אימון בהיכל מנורה מבטחים, כאשר לאיטלקים היה זה אימון ראשון על הפרקט בו ייערך המשחק. בעוד האיטלקים בחרו להעביר את הלחץ על הצד הישראלי, נראה כי בנבחרת לא מתרגשים מכך.

ארז אדלשטיין: "אנחנו משחקים נגד נבחרת קשוחה, אנחנו יודעים בדיוק מי הם. קיץ קודם הם היו בקדם אולימפי, אין פה פייבוריטים. אני יודע שתהיה התרגשות כי אנשים מחכים לזה. זאת אליפות אירופה בישראל, לך תגיד לכל הגדולים מפעם שיש אליפות בארץ – הם יהיו מוכנים לעשות הכל בשביל זה. ליאור אליהו חולה עם חום גבוה ובר טימור לא התאמן היום, אבל יהיה בסדר".

שון דאוסן: "אין ספק שהקהל חשוב, יש לנו הרבה כלים וקבוצה מגוונת מאד בשני הצדדים. אנחנו משחקים יחד וזה המפתח. אני כבר שומע את התקווה ומחכה לשמור על בלינלי. יש להם יותר ניסיון אבל זה רק על הנייר. אני התבגרתי ולמדתי מאז האליפות הקודמת וצברתי ניסיון".

ניקולו מלי, שחקנה של פנרבחצ'ה מהעונה הבאה, העריך שישראל היא הפייבוריטית למפגש: "נבחרת ישראל משחקת מול הקהל הביתי שלה והיא נבחרת טובה, אבל יש לנו סיכוי. ליטא היא הנבחרת הפייבוריטית בבית, אך ישראל משחקת קשוח, ובטח בבית נצטרך להיות בפוקוס. ישראל היא הנבחרת הפייבוריטית למשחק הזה, אנחנו כבר לא נבחרת איטליה הגדולה. אין לנו לחץ על הכתפיים כמו לישראל. הנבחרת שלנו שונה מלפני שנתיים, כך שאין קשר למשחק ההוא באליפות הקודמת".

"יש לנו שישה רוקים בסגל", אמר אטורה מסינה עוזרו של גרג פופוביץ' מסן אנטוניו. "כולם מחכים לטורניר הזה, אני חושב שאנחנו קבוצה טובה של אנשים ולפעמים זה יותר טוב מקבוצת כדורסל טובה. אנחנו חייבים לשמור טוב, אבל בואו נראה אולי יהיה משחק עם סקור גבוה. אני לא יודע אם יהיה יותר לחץ על ישראל, יש לחץ על כולם. יש לישראל קבוצה מאוזנת מאד".

דניאל האקט: "אני לא אגיד מה עובר לי בראש. זה הולך להיות משחק טוב, ישראל חייבת לנצח את המשחק הזה כי הם משחקים לעיני הקהל הביתי שלהם. אין עלינו לחץ".

tel aviv