אריאל בית הלחמי ותומר גינת הם מצטייני חודש אוקטובר בליגה הלאומית

העיתונאים המסקרים את הליגה הלאומית בחרו במאמנה של גלבוע\גליל ובפורוורד של אליצור עזריאלי קרית אתא למצטייני החודש.

בית הלחמי הוביל את קבוצתו למאזן נקי מהפסדים 0-3 במהלך החודש כשהנתון המרשים בא מההגנה שספוגת רק 66.5 נקודות למשחק, הטוב ביותר בליגה באופן משמעותי. הבאה בתור בצד ההגנתי היא הפועל באר שבע שסופגת 9 נקודות יותר.
בית הלחמי הגיב על בחירתו: "אני שמח על הבחירה, אבל לא הייתי לבד גם בחודש הזה. יש איתי צוות שלם ומועדון שלם שעושה בכל די שאנחנו הצוות המקצועי והשחקנים נרגיש הכי טוב שניתן ברמה של ליגת על. זה מתחיל בבעלים, דרך היו"ר, מנהל הקבוצה וכל הצוות המסייע. כולם יודעים לאן אנחנו שאופים בסיום העונה וכרגע אנחנו רק בתחילת הדרך. אני מודה על הבחירה, אבל היא לא שלי, אלא שלנו, הצוות המקצועי והניהולים ובעיקר השחקנים". בית הלחמי ניצח בהתמודדות צמודה את אוהד יתום מאמנה של אליצור יבנה, כשגם רועי פרל מאמנה של הפועל עפולה מקבל קולות.

גינת בוגר נבחרת העתודה, העמיד בשלושה המשחקים של קרית אתא מספרים נדירים עבור גבוה ישראלי: 19.3 נקודות למשחק עם 69.7 אחוזים לשתי נקודות ו-50 לשלוש, 12 ריבאונדים כולל 3.7 בהתקפה, 4 אסיסטים וגם חטיפה אחת לערב. על בחירתו אמר גינת: תמיד מרגיש טוב לקבל כזו הודעה ואני שמח. התחלנו את העונה עם הפסד ביתי אחרי שבעונה שעברה לא הפסדנו בבית כל העונה וובשבוע האחרון ספגנו מכה קשה כשליאור שגב הרכז שלנו גמר את העונה. אנחנו יודעים שכל אחד יצטרך לתת הרבה יותר ואם זה אני החודש ואני מקווה שבחודש הבא מישהו אחר מהקבוצה יקבל את התואר האישי. מצפה לנו משימה קשה בלי ליאור כרגע ורק יחד נצליח. התחלתי את העונה טוב, אחרי שעבדתי מאוד קשה הקיץ עם עידו קוזי'קרו. נשארתי בקרית אתא כדי לשפר את הדברים שאני עושה ויש לי עוד הרבה עבודה לפני".
גינת הקדים בבחירה את יועד בית יוסף מהפועל ר"ג\גבעתיים, כשגם כריס גאטסון מאליצור יבנה וג'יימס סיגרס מגלבוע\גליל מקבלים קולות.