ארצית: נצחונות למוליכות הפועל חיפה ואליצור רמלה

 

הליגה הארצית מתקרבת לישורת האחרונה, והמאבק על הכניסה לפלייאוף הולך והופך למרתק ממחזור למחזור. שתי המוליכות, הפועל חיפה בצפון ואליצור רמלה בדרום, לא התקשו לנצח ושמרו על המקום הראשון.

צפון

אחרי ההפסד לכפר יונה בשבוע שעבר, ידעו חניכיו של שקד שוהם שהפסד ביתי מול מכבי חדרה לא בא בחשבון. ואכן כך היה, הם לא השאירו סיכוי לאורחים, והביסו אותם 54-96.

משחקה של השנייה בטבלה, כפר יונה, מול הרביעית הפועל עכו, הופסק לפני הסיום עקב התנהגות אלימה, ובית הדין יחליט כיצד לנהוג בנושא.

המשחק בין נשר ללב השרון היה צמוד מאוד, ובסיומו ניצחו המקומיים 58-60. מ.ס. צפת גברה בחוץ על חוף השרון 81-91. קרית מוצקין ניצחה את אקדמיית וינגייט 67-83. המשחק בין עמק יזרעאל לכוכב יאיר ייערך מחר.

דרום

החבורה של אבי סוכר טיילה לניצחון ביתי קליל מול באר טוביה, 57-98, ורמלה ממשיכה להשקיף על כל הליגה מלמעלה.

גבעת שמואל השיגה ניצחון חוץ חשוב בלוד, 66-75, והישוותה את מאזנה לזה של לוד. מכבי שוהם מהתחתית  הפתיעה כשניצחה בחוץ את קרית אונו לאחר הארכה 87-97. מכבי רחובות, לאחר ההפסד המפתיע לבאר טוביה, חזרה למסלול עם ניצחון ביתי על מעלה אדומים, 64-75. מכבי בת ים פירקה מוקש וניצחה את חבל אילות, 65-74. מכבי פ"ת חזרה הביתה עם ניצחון אחרי מפגש מול תל כביר שכבר ירדה לליגה א', 87-97.