בלאט סגן מלך האסיסטים, קופרברג בלט התקפית, בן משה הפציץ מעבר לקשת

אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 20 נגמרה. ספרד אלופה, ליטא שניה וטורקיה עם מדליית הארד. בלגיה, פינלנד והונגריה ירדו לדרג ב', ממנו עלו יוון, מונטנגרו ואיסנלד ששוב מפתיעה את כל אירוופה. נבחרות כמו קרואטיה ורוסיה נשארו בדרג ב'.
נבחרת ישראל שרדה בדרג א', אבל סיימה עם מאזן שלילי 3-4 ואת שני המשחקים האחרונים שלה הפסידה בהפרש ממוצע של 21 נקודות.
לא פחות מ-6 משחקני הסגל הנוכחי יוכלו להשתתף גם באליפות של השנה הבאה, תמיר בלאט, רועי הובר, צוף בן משה, נתנאל ארצי, דניאל קופרברג ועידו פיישר. אל אלו יחברו בוגרי נבחרת הנוער שלא משחקת הקיץ, בהם מייקל בריסקר, יובל זוסמן, גיל בני ואחרים, כך שתקווה לעתיד טוב לא פחות יש.

mEvlPZQJ5EWxOndPTuTKkA
זו הייתה אליפות טובה באופן אישי לכמה שחקנים. דניאל קופרברג היה הבולט בנבחרת וסיים כשמיני באליפות בממוצע נקודות עם 15.1 לערב עם לא פחות מ-54.5 אחוזים מרשימים מאוד מהשדה וגם 71 אחוזים מהקו, יפים מאוד עבור שחקן בתפקידו.
קופרברג גם סיים כריבאונד הבולט של הנבחרת עם 6 למשחק, אחריו בקדט גוריה הזו נתנאל ארצי עם 4.3 ואליפות יציבה מאוד בתחום האישי.

vbdLPtZPBU6UpFsaxJ0sqQ
תמיר בלאט סיים את האליפות כסגן מלך האסיסטים עם 6.4 למשחק והיה בלי ספק בעל הבית של הנבחרת. מה שפחות מעודד שבלאט סיים כמאבד הגרוע ביותר באליפות עם לא פחות מ-4.9 איבודים למשחק, קצת יותר מדי. בלאט היה הקלע השני בטיבו בנבחרת עם 13.1 נקודות לערב עם יותר מ-42 אחוזים מאוד מרשימים מעבר לקשת השחקן השלישי שסיים עם ממוצע דו-ספרתי את האליפות הוא הקפטן אור לאומי עם 12 כאלו למשחק.

KDVIOz_LnUWTv_lTYA1jKQ
התגלית של הנבחרת היה בלי ספק צוף בן משה, שבעונה האחרונה עוד שיחק בקבוצת הנוער של הפועל ת"א ולא היה חלק מהנבחרות הקודמות. בן משה סיים את האליפות עם 8.9 נקודות בממוצע והנתון המרשים ביותר אצלו 46.7 אחוזים מעבר לקשת, שהציבו אותו במקום ה-6 באליפות כולה. לעומת זאת בן משה יצטרך לשפר את האחוזים לשתי נקודות רק 41.5.
בכלל קליעה היה הצד החזק של הנבחרת והיא סיימה במקום ה-8 באליפות בנקודות עם 75.2 ויותר מרשים מזה שלישי באחוזים מ-3 נקודות עם 36.2 אחרי צ'כיה וליטא.
גם מקו העונשין הנבחרת הייתה נהדרת עם 75.2 אחוזים קבוצתי, במקום השני לבלגיה בלבד.
הנבחרת שלנו, הרבה בזכות בלאט, הייתה שניה באסיסטים עם 18.7 למשחק, אבל כמו שראינו ההגנה לא הייתה הצד החזק שלה, היא דורגה רק 12 בחטיפות ו-14 בחסימות.