בשלישי: חצאי גמר גביע הלאומית. ב"ש – רעננה, אתא – ה.ר"ג

אחרי סיום שלב הבתים יתקיימו ביום שלישי שני משחקים חצי גמר גביע הליגה הלאומית. בסיום המשחקים תתקיים הגרלה בין שתי המנצחות והזוכה בה תארח את הגמר שיערך במוצאי שבת בשעה 19:45 וישודר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

אליצור קרית אתא – הפועל ר"ג\גבעתיים – 18:30

מפגש מעניין בין הפינליסטית של השנה שעברה, שהחמיצה את העלייה לליגת העל ב-40 דקות לבין העולה החדשה.

היתרון הגדול של קרית אתא זוהי ההמשכיות. יוסי בונן אומנם החליף את שרון אברהמי על הקווים, אבל בסגל שלו נשארו צמד הזרים ג'וליאן מיילס ודאליס ג'וינר, צמד המתאזרחים ג'ורדן לואיס ומיילס סימון והצעיר המוכשר תומר גינת שיהיה השנה מהשחקנים המובילים בליגה.

ליאור שגב שנבר לחמישיית העונה שעברה וגל חלמיש שחוזר לליגה הלאומית אחרי שנה בבני הרצליה מרכיבים סגל עמוק ואיכותי.

ר"ג\גבעתיים תביא איתה קהל אדיר לכל מקום והרבה עניין. הרכש האיכותי שלה הוא יועד בית יוסף שלא פרץ בליגת העל, אבל חוזר הביתה לגבעתיים. איתו אורי קוקיה שחוזר אחרי שנה ומשהו של פרישה מאונס בגלל פציעה בכתף, תומר פיסצקי, קפטן קרית גת בשנה שעברה, תומר אטלס הותיק וגיא מאיו בוגר האקדמיה. הזרים הם רוברט סאלי שמכיר היטב את הליגה ומרק נאוקמה.

 

הפועל באר שבע – מכבי רעננה – 19:00

אולם הקונכייה אמור להיות מהאולמות המרכזיים של הליגה הלאומית השנה שמברכת על עלייתה של הפועל באר שבע. הקבוצה מהדרום מעמידה את אחד הסגלים המשובחים בליגההגארדים טמיר אריאלי ואוהד כהן, הסקורר אלעד הופמן שחקן חמישיית העונה והמצטיין של סדרת גמר הפלייאוף בעונה שעברה, הפורוורדים גיא כהן הותיק ואנטון שוטבין, כריס ווטסון הבלתי נגמר, המתאזרח אוון קונטי וצמד הזרים פול מרגיני בעונה שעברה בנתניה וקית' קלנטון.

רעננה לא תרצה לעבור את מה שעברה בעונה שעברה. הקבוצה ירדה ליגה, אבל ניצלה את ההתפרקות של אליצור נתניה כדי להישאר. על הקווים יהיה ברק פלג ועל המגרש הגארדים גיא לביא, רום גפן ולירז אריאלי, דניאל גור אריה שחוזר לליגה הלאומית אחרי שזכה בשנה שעברה עם הפועל ירושלים באליפות, ליאור קררה המוכשר בוגר נבחרת הנוער וצמד הזרים סמי גיבנס וראיין פירסון.

סטטיסטיקה חיה משני המשחקים תהיה באתר