בשני: מכבי ראשל"צ – עירוני נהריה וגם הגרלת רבע הגמר

30 – מכבי ראשל"צ – עירוני נהריה
שידור: ספורט 5 LIVE
בסיום המשחק תתקיים הגרלת רבע הגמר. המשחקים צפויים להתקיים במוצאי שבת הקרובה, ביום ראשון ואולי גם ביום שני.
מצב בטבלה: שתי הקבוצות במאזן זהה 3 ניצחונות לעומת 7 הפסדים.
נפגשו העונה: במחזור השלישי בבית מכבי, ראשל"צ ניצחה 58-75. קמרון לונג הוביל 5 כתומים בדאבל פיגרס עם 14 נקודות, עוז בלייזר 13, איגור קולשוב 12, איתי שגב ומרקיס רייט שכבר עזב עם 10 כ"א. נהריה קלעה במשחק הזה רק 36 אחוזים לשתי נקודות. מייק הנרי 18 וטרי אלן 16 היו היחידים בדאבל פיגרס.
לקראת המשחק: שתי הקבוצות עם מאמנים חדשים מאז המפגש הקודם, אצל ראשל"צ גיא גודס שעומד על מאזן ניצחון אחד בבאר שבע והפסדים לחולון והרצליה, בנהריה אריק אלפסי שניצח בבכורה המחודשת שלו את הפועל ת"א בחוץ. ראשל"צ מתחדשת גם בדיימון סימפסון שחוזר לארץ אחרי שכבר שיחק באשדוד, לבש כתום בנס ציונה בשתי עונות שונות ואפילו קדנציה קצרה במכבי ת"א וכמעט בכל מקום היה שחקן שמתקרב לדאבל-דאבל.
מפגש בין שתי קבוצות השלשות הרעות בליגה. ראשל"צ עם 27.8 אחוזים מעבר לקשת, נהריה אפילו רעה יותר עם 26.9 אבל כל אחת מהן מסיימת משחק עם 7 שלשות בממוצע. איגור קולשוב הוא מהישראלים הבולטים בליגה עם 15.2 נקודות למשחק, אבל רק 25.4 אחוזים מעבר לקשת ובשני המשחקים האחרונים 2 מ-10 מהטווח הזה, אבל גם 9 מ-11 מקו העונשין. יפתח זיו הוא ככל הנראה שחקן המפתח של נהריה עם 12.6 נקודות בניצחונות לעומת 7.7 בהפסדים. בנהריה עדיין מחכים לראות מי הוא באמת טים קוורטרמן, הזר שהצטרף לפני 3 מחזורים ובינתיים תורם רק 5 נקודות בממוצע, אבל גם 4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים.