גודס יאמן את העתודה, אהרוני בנוער, דמיציאן בקדטים

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל קיבלה היום את המלצותיהם של היו"ר עמוס פרישמן והמנהל המקצועי פיני גרשון ובחרה מאמנים וצוותים לנבחרות הצעירות.
את נבחרת העתודה, שהייתה בשלוש השנים האחרונות בגמר אליפות אירופה וזכתה בה פעמיים, יאמן גיא גודס. עוזריו יהיו שרון אברהמי ויואב שמיר שימשיכו לשנה נוספת. העתודה תשחק באליפות אירופה שתתקיים בליטא ב-11-19 ליולי בבית אחד עם אוקראינה, גרמניה וקרואטיה. מאמן הכושר של הנבחרת ימשיך להיות רימון יבזורי מאמן הכושר הראשי של נבחרות ישראל, המנהל חזי הוכמן והספורטרפיסט גד ריבובסקי.
את נבחרת הנוער שעלתה לדרג א', ימשיך לאמן אורן אהרוני ועוזריו יהיו אלון שטיין וגיא קפלן, מאמן הכושר ג'ורדן סעדה, ספורטרפיסט איתי רון והמנהל אסף שלם. הנבחרת תשחק באליפות אירופה שתתקיים בבורסה טורקיה בתאריכים 25.7-2.8 בבית אחד עם גרמניה, צרפת ובריטניה.
את נבחרת הקדטים שגם היא תשחק בדרג א', ימשיך לאמן ברק דמיציאן והצוות שלו יכלול את העוזרים עמית בן דוד, וברק לדרר, מאמן הכושר יובל טבת, מנהל הנבחרת ספי צוק והפיזיוטרפיסט צבי רבינקוב. הקדטים ישחקו באליפות אירופה בצפון מקדוניה בבית אחד עם ספרד, צפון מקדוניה ואיטליה.
את הנבחרת עד גיל 17 יאמן אדיר עמר ועוזריו יהוא אורלנד ויוגב ברדוגו, מאמן כושר זאב שיף ופיזיוטרפיסט נדב שוכוביצקי.
את הנבחרת עד גיל 15 יאמן עדי עמוס ועוזריו גולן יבלונובסקי ויואב שנקמן, מאמן כושר זאב שיף, פיזיוטרפיסט אלון בקין ומנהל הנבחרת רמי איווניר.
את הנבחרת עד גיל 14 יאמן איתי ירושלמי, עוזרו יהיה שחף תור, מאמן כושר ירון גנקין, פיזיוטרפיסט אלון בקין ומנהל הנבחרת ישי משה.