גמר הפלייאוף בארצית: מוצקין הפתיעה בנתניה, בת ים גברה על יבנה

משחקי הגמר בפלייאוף של הליגה הארצית יצאו לדרך, כאשר במחוז הדרומי גברה מכבי בת ים בביתה על אליצור יבנה ועלתה ליתרון של 0-1 בסדרה, ואילו הפתעה גדולה התרחשה במחוז הצפוני כאשר המדורגת ראשונה אליצור נתניה נוצחה בביתה על ידי מכבי קרית מוצקין לאחר הארכה, ותגיע לגומלין במוצקין ביום רביעי ב-19:00 כאשר היא יודעת שהפסד שלה וניצחון של המקומיים יעלה את מוצקין ללאומית.

משחק צמוד מאוד התנהל באולם ישורון בנתניה, כאשר שתי הקבוצות לא מאפשרות ליריבתן לפתוח פער ולברוח. השניות האחרונות ניפקו דרמה של ממש, כאשר עידו קוז'יקרו תפר שלשה ענקית והעביר את היתרון לאורחים 65-66 כשנותרו 8 שניות לסיום. אדיר הרוש יכול היה להביא את הניצחון לנתניה, אבל קלע רק זריקת עונשין אחת מתוך שתיים כשנותרו עוד 3 שניות לסיום המשחק, והקבוצות הלכו להארכה. גם בהארכה התפתח משחק משוגע כאשר מוצקין כבר ברחה ל-7 הפרש כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום. נתניה עם 7 נקודות מהירות, הישוותה ל-76-76, אבל ערן סודאי הוותיק עם סל ושתי נקודות עונשין סר עניין וניצחון גדול לאורחים 78-80.

למוצקןין: קוז'יקרו הצטיין עם 19 נקודות, ליאור שגב הוסיף 14, יניב כהן 11, ניר נצר 10, אלמוג ברק 8, רותם ברזילי וערן סעודאי 7, בר חג'בי 4.

בנתניה בלט הרוש עם 18 נקודות, איתי קרביוב הוסיף 14, יואב דביר 13, אופק בוגנובסקי 12, מתן לבנטר 11, אלירן גואטה 8, עמית בן דהן 2.

במחוז הדרומי ניצלה בת ים את יתרון הביתיות וגברה על אליצור יבנה 58-63.