הוצג עודד קטש, מאמנה החדש של נבחרת ישראל; קטש: "אני שמח להיות שותף לחזון ולבנייה של הדור הצעיר"

במסיבת עיתונאים שנערכה אחר הצהריים במשרדי איגוד הכדורסל, הוצג מאמנה החדש של נבחרת ישראל, עודד קטש. קטש בן ה-43 יחליף בתפקיד את המאמן היוצא, ארז אדלשטיין, והוא צפוי לכהן בתפקיד בארבע השנים הקרובות.
קטש: "תודה לכולם, אני רוצה להודות גם על הבחירה, גם על המילים החמות, גם על ההרגשה. אני מתרגש ומודע לחשיבות של התפקיד שלקחתי על עצמי. כאחד שעבר כל שלב בכדורסל הישראלי, אני מודע להיסטוריה ולהשפעה שיש לתפקיד הזה, ומודע גם לחסרונות שיש בכדורסל הישראלי. בסופו של דבר, הנבחרת היא חלון הראווה של הכדורסל הישראלי. היה לי חשוב לקבל את התפקיד לארבע שנים, כי אני לא מאמין שאפשר לעשות משהו מיידי. אני שמח מאוד להיות שותף בחזון ולבנות את הדור הצעיר.
עוד הוסיף המאמן הנכנס: "יש לנו דור שהוכיח את עצמו בגילאים הצעירים, אבל מצד שני לחשוב שהצלחה כזאת פותרת את כל הבעיות, זה גם לא יהיה חכם ונכון. הצערת הנבחרת זה משהו שקורה באופן טבעי תמיד. הצערה לצורך הצערה היא לא המטרה. הדברים ייעשו כי אני חושב שבנקודה הזו, זה דרוש".
עוד הוסיף קטש: "אני חושב שבשלב הזה בקריירה שלי, אני ארצה גם לאמן קבוצה לצד הנבחרת. אני לא רואה בזה מכשול, זה טוב לשני הצדדים – גם מאמן וגם שחקן צריכים להיות בכושר. אני חושב שלטובת הנבחרת רצוי שאני אהיה גם מאמן של קבוצה".
יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: ”אנחנו מתחילים דרך חדשה. אני חושב ובטוח שנעשה עבודה טובה, השינוי הוא בפרסונות אנחנו מצרפים את עודד קטש כמאמן נבחרת ישראל לארבע השנים הקרובות. אנחנו הולכים לדרך שונה ונצטרך להתאים עצמנו לשינויים. אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי להעניק לעודד את מרב התנאים".
יו"ר הועדה המקצועית, עמוס פרישמן: "אנחנו בונים את הנבחרת לטווח ארוך. אני חושב שעודד הוא הבחירה הראשונה שלנו. לא ניהלנו מו"מ עם אף אחד אחר, רצינו את עודד והוא מיד הסכים. זה שאנחנו יושבים פה אחרי שחתמנו על ההסכם לטווח ארוך, זה מבורך".