היום השני בטורניר 4 האומות: ניצחון שני לישראל, הפעם על גאורגיה; בנות העתודה גברו על שבדיה

ביום השני בטורניר 4 האומות שנערך בישראל ומהווה הכנה מצוינת עבור נבחרת העתודה הישראלית לקראת אליפות אירופה, גברה הנבחרת של דן שמיר על גאורגיה 63-85 ורשמה את הניצחון השני שלה בטורניר אחרי שאתמול הביסה את הנבחרת ההולנדית.

tel aviv

 

עד המחצית עוד התנהל משחק שקול כאשר ישראל סיימה את 20 הדקות הראשונות ביתרון קטן של 6 נקודות, 38-44. בחצי השני העבירו הילוך חניכיו של דן שמיר, ולא הותירו סיכוי לנבחרת הגאורגית. בישראל בלטו דניאל קופרברג ונתנאל ארצי עם 16 נקודות כ"א, כאשר קופרברג קטף גם 8 ריבאונדים, ואילו ארצי הוסיף 6 כדורים חוזרים. גם תמיר בלאט הציג יכולת נהדרת עם 15 נקודות ו-8 אסיסטים.

tel aviv

tel aviv

 

 

קלעו לישראל: דניאל קופרברג ונתנאל ארצי 16 כ"א, תמיר בלאט 15, צוף בן משה אור לאומי 11 כ"א, די ג'יי שארפ 5, רועי הובר טל אבירם 4 כ"א, דניאל דנינו דגן ליכט וטל זך 1 כ"א.

tel aviv

tel aviv

 

ניצחון שני לבנות שסיימו במקום הראשון בבית

נבחרת העתודה נשים של ישראל גברה הערב 39-48 על נבחרת שבדיה והשלימה ניצחון שני בטורניר ההכנה בצ'כיה, אחרי הניצחון אמש על גרמניה. הנבחרת הציגה הגנה נהדרת, והחל מהרבע השני נטלה את ההובלה ולא איבדה אותה עד הסיום.

עתודה נשים 2

 

הנבחרת סיימה במקום הראשון בבית שלה עם 2 ניצחונות. ביום שישי בשעה 19:00 תתמודד ישראל במשחק בשלב הבא. היריבה תיקבע רק במשחקי מחר (חמישי).

קלעו לישראל: אופיר בנט 14 נקודות ו-3 ריב', ירדן דנן 9 נקודות ו-10 ריב', טל לב 8 נקודות ו-8 ריב', אופיר לביא 7 נקודות ו-3 ריב', יולי גרוסמן 4 נקודות ו-2 ריב', עדן פורת 3 נקודות ו-4 ריב', שירה ששון 2 נקודות, מיכל ששון נקודה ו-3 ריב, עוד שותפו: שיר לוי 4 ריב', עמית טולמן, יעל גלילי וגילי ליאור.