הליגה לנוער רבע גמר הפלייאוף – משחק מספר 1

משחקי רבע גמר הפלייאוף נפתחו בשלושה ניצחונות לקבוצות הביתיות שגלבוע/מעיינות עושים זאת בקלות, בעוד מכבי ת"א מתקשה מול גליל עליון/ק"ש והפועל ירושלים מזיעה בבית מול הקבוצה המפתיעה מהוד השרון. משחקי רבע הגמר יושלמו הערב במשחק המרכזי בין מכבי רעננה להפועל אושיסקין ת"א.

מועדי המשחקים הבאים: יום רביעי 27.4, יום שני 2.5
ברבע הגמר ייערכו המשחקים בשיטת הטוב מ-3, שהקבוצה הראשונה תארח את המשחק הראשון והשלישי (במידת הצורך).

הפועל גלבוע/מעיינות – אליצור יבנה 49-83 (0-1 לגלבוע / מעיינות בסדרה)
150 צופים מתוכם 30 מיבנה הגיעו הערב לצפות באולם החם והלח בעין חרוד בחול המועד פסח במשחק מספר 1 במעמד רבע גמר אליפות המדינה לנוער.
גלבוע/מעיינות חסרה במשחק את הקפטן שלה שהוא גם חריג הגיל שלה עופרי נווה (פצוע) ואת עידו כהן,
מנגד יבנה הגיעה בהרכב מלא כולל יובל רחמילביץ חריג הגיל שלה.
ב-3 דקות הראשונות של המשחק שתי הקבוצות פתחו באנרגייה גבוהה בעיקר הכחולים לבנים של יבנה שעלו ליתרון ראשון ואחרון במשחק (5-2) . לוי הסנטר המקומי דאג ל-9 אישיות מתוך 11 של הקבוצה שלו והחזיר מהר מאוד את היתרון למקומיים שעלו ל11-5 ומאמן האורחים פחד ממומנטום ראשון ולקח פסק זמן. הפסק זמן לא עזר וגלבוע/מעיינות רצה עד סוף הרבע 10-2 ובסיום הרבע הראשון 7-21 גלבוע/מעיינות .
ברבע השני המקומיים המשיכו לשלוט במשחק ולהגדיל את הרוטציה שהפער כבר מגיע ל+20 . חולי המצויין ביחד עם דוידסקו הנמרץ הורידו עד מינוס 15 אבל סיומת נפלאה של המחצית של שובל וקנין הורידה את שתי הקבוצות בתוצאה 20-42 גלבוע/מעיינות .
ברבע השלישי המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות הציגו משחק עם שלל טעויות בהגנה ובהתקפה שגלבוע/מעיינות שומרת יפה על הממוצע ההתקפי שלה ובסיום הרבע 37-65 גלבוע/מעיינות.
ברבע הרביעי המשכנו לראות חלוקה מאוזנת בדקות של הסגל העמוק של ליאור קרת שמנגד חולי עושה הכול למזער נזקים. הפרש השיא מגיע ל+42 (83-41) אבל ריצת 8-0 של האורחים בדקות הסיום סגרה את המשחק עם התוצאה 49-83 גלבוע/מעיינות וביום רביעי סיפור שונה לגמרי ביבנה במשחק מספר 2 .

קלעו לגלבוע/מעיינות : שובל וקנין -16 נק', אביאל לוי -13 נק',9 כ"ח, שי סרוסי -11 נק',6 כ"ח, עמית ראובן -9 נק', 4 כ"ח,10 אס', נטע גל -9 נק', אמיר הרבסט- 9 נק' , 11 כ"ח, דניאל סידריוק -8 נק', שגב גרילק -8 נק', 4 אס' , יותם חנוכי – 5 כ"ח, כן שותף: פלג פוקס.
הירבו לקלוע ליבנה : ערן חולי -22 (4 שלשות) , עדן דוידסקו-11,יובל רחמילוביץ -9

הפועל ירושלים דני – מכבי הוד השרון 62-68
הרבע הראשון היה צמוד ששתי הקבוצות מתקשות לייצר נקודות. הוד השרון בראשות עידו אלון ואמיר זילברמן הבהירו שהם באו לנצח, אורן אמוץ חתם את הרבע בשלשה עבור האדומים 9-10.
הרבע השני המשיך להיות צמוד , שהקבוצות משתפרות בחלק ההתקפי. מירון רוינה בירושלים קלע מכל מצב שמנגד שלשות של עידו אלון ונקודות של נועם ניסנוב מורידים את הקבוצות למחצית 29-30 לאדומים.
הוד השרון פתחו היטב את הרבע השלישי, אבל שוב הידית של רוינה עשתה את העבודה לירושלים שעבדה היטב בהגנה והשאירה את הוד השרון על 8 נקודות ברבע, ובסיומו ירושלים מתחילה לברוח 38-47.
ברבע האחרון הצליחו הוד השרון, עם רבע מצוין של עידו אלון לצמצם את הפער עד 2 הפרש, אבל ירושלים ואיתי גולדמן הלכו על הקו וחתמו את תוצאת המשחק 62-68 לירושלים.
קלעו לירושלים: מירון רוינה – 19, בר שפע – 15, אורן אמוץ – 11 (3 שלשות), איתי גולדמן – 9, הוד דנינו ותומר ניצקו – 4 , יניב דותן, דביר אביזדריס ונועם שרביט – 2
קלעו להוד השרון: עידו אלון – 26 (5 שלשות), אמיר זילברמן – 14, אלון ששון ונועם ניסנוב – 8, אלירן חדד, ניר צוק ושי אשואל – 2.

מכבי ת"א – הפועל גליל עליון /ק.שמונה 59-69

הפועל אוסישקין ת"א – מכבי רעננה עירוני (יתקיים ביום שלישי 25.4)