המאמן ארז דגן ינהל מקצועית את האקדמיה לבנות של איגוד הכדורסל במכון וינגייט

חיזוק חשוב לאקדמיה לבנות של איגוד הכדורסל במכון וינגייט, המאמן ארז דגן, שבעבר עבד גם עם הבנים באקדמיה, חוזר למכון וינגייט וישמש כמנהל המקצועי באגף הבנות שמטרתו להכשיר את דור העתיד של הכדורסלניות בארץ. ארז אימן בנות ובנים בשנים האחרונות וזכה להישגים רבים. בנבחרות ישראל הוא היה עוזר של דן שמיר בקדטים והעתודה ועוזרו של טל נתן בנבחרות הקדטיות והנערות ולאחר מכן מאמן ראשי בקדטיות.
טל נתן ראש האגף המקצועי נשים באיגוד הכדורסל , שנמצא כעת יחד עם עוד 30 מנהלים מקצועיים מרחבי אירופה בנושא פיתוח שחקנים בגילאים 12-16, הגיב על המינוי: "המינוי של ארז למנהל מקצועי באקדמיית הבנות הינה תוספת כח משמעותית לאקדמיה. יש לארז את הכישורים המקצועיים והאישיים כדי לקדם את הבנות לעבר נבחרות ישראל וליגת העל, תוך כדי עבודת צוות עם מאמני האקדמיה.ארז התחיל את הדרך עם המאמן הגדול רלף קליין ז״ל בפרויקט בתיכון הדסים אבן יהודה ותמיד היה דמות אהודה ומצליחה בכל מקום שעבד וטוב שהוא חוזר לעבוד בפרויקט החשוב של איגוד הכדורסל"

דגן הגיב על התפקיד החדש אותו קיבל: "אני רוצה להודות לטל נתן ,מורן בצר מנהלת האקדמיה למצוינות בוינגיט ואגף הנשים באיגוד הכדורסל שנתנו לי את ההזדמנות להוביל ולהתוות דרך כמנהל מקצועי באקדמיה לכדורסל נשים. נמרוד מיטל הנחיל בשנים האחרונות קו מקצועי מצוין עם צוות מאמנות\ים בכיר ואיכותי בכדי לטפח שחקניות שיהוו את דור ההמשך בכדורסל נשים ונבחרות ישראל. לאחר שנים בכדורסל נשים לצידו של גדול מאמני ישראל רלף קליין ז"ל ושנים בכדורסל גברים באקדמיה ובנבחרות הצעירות לצידם של בכירי מאמני ישראל אני מוכן לאתגר הבא בכדי להביא חדשנות,יצירתיות ומקצוענות לטובת טיפוח שחקניות צעירות . אני מאמין גדול בעבודת צוות ושיתוף פעולה מלא מול ועם אגודות כדורסל בנות ברחבי הארץ בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל שניתן בענף הכדורסל נשים בכלל ולטובת כדורסל הנשים כחול לבן בפרט. עבודה רבה לפנינו ואני מאחל הצלחה לכולם".