יצא לדרך קמפיין אליפות אירופה לנבחרות עתודה 2019 שיתקיים הקיץ בישראל

מספר חודשים אחרי הזכייה ההיסטורית של נבחרת העתודה באליפות אירופה 2018, נפתח רשמית הקמפיין לקראת אליפות אירופה לנבחרות עתודה 2019 שתיערך כאן אצלנו בישראל בקיץ הקרוב. במסיבת העיתונאים החגיגית שנערכה על הפרקט של היכל קבוצת שלמה נטלו חלק יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, נציג עיריית ת"א דני בנעים, המאמן אריאל בית הלחמי ושני שחקני הנבחרת דני אבדיה וים מדר.

"הלוי: "נכון שכסף זה גורם חשוב, אנחנו קודם כל מסתכלים על ההיבט הספורטיבי והציבורי. כשיש לנו הזמנות להביא אירועים כאלה נעשה את זה, אנחנו הולכים להגיש עוד מועמדויות לארח אליפויות אירופה נוספות. אנחנו נעזרים בממשלה ובמשרד הספורט, סדר הגודל של מחיר האליפות הוא בין חמישה לשישה מיליון שקלים ואני מאמין שנצליח לגייס את כל הכסף הדרוש".

בית הלחמי: "מאוד מרגש להיזכר במה שעשינו. אני גאה באיגוד שהצליח להביא את האליפות לארץ עוד לפני שזכינו בשנה שעברה. זה כבוד גדול לכדורסל שלנו וחווית ספורט כי נראה פה את כוכבי העתיד. ברמה האישית זו זכות גדולה לאמן את הנבחרת, ולעמוד פה במדינה שלנו באולם הזה עושה אותי גאה ונרגש. אנחנו מצפים לזה ומקווים שתהיה חוויה טובה לכולם".

בית הלחמי הוסיף: "הנבחרות הן שונות, אנחנו לא יודעים מי השחקנים שירכיבו את הסגל הסופי, נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים אבל להבטיח עוד גביע זה נראה קצת מוזר כרגע. לא חלמנו שנזכה גם בקיץ שעבר אבל הכל יכול להיות, אני מבטיח שתראו נבחרת מאוד מגובשת, רוב השחקנים יהיו חדשים, הם יבינו שהנבחרת יותר חשובה מהיכולת האישית. אני לא מדבר על אף אחד ברמה האישית, לנבחרת ישראל צריך להתייחס כנבחרת, הדור החדש מאוד מוכשר, יש פה שחקנים שכולם מדברים על הכישרון שלהם, הכישרון זה לא הכי חשוב, הדרך שלהם יותר חשובה, זאת גאווה גדולה שהטורניר הזה הוא פה".

אבדיה: "תמיד כיף לעשות עוד שנה במיוחד כשאתה צעיר. אני בא לשחק בין שווים ולנסות לעשות את הטוב ביותר. אני חושב שזה מדהים שהאליפות פה בארץ, נקבל את התמיכה של הקהל זה יעזור לנו, קשה יותר להשאיר את הגביע מאשר לזכות בו. מבחינתי כל הטורנירים האישיים זה לא השוואה, אני כן בא ומביא את הניסיון שלי משנה שעברה כי באמת עשינו משהו גדול, כל שחקן גם אם הוא היה במעמד הזה או לא צריך לבוא הכי טוב שהוא יכול כי הנבחרת מעל הכל. אני אבוא הכי מפוקס והכי חד שאני יכול, אני אעשה את המקסימום שלי בכל מסגרת שאני נמצא בה ובמיוחד בנבחרת".

מדר: "זאת זכות גדולה לשחק בנבחרת, אני מכיר את האולם הזה טוב, מאוד כיף כן ואני מקווה שגם בקיץ זה יהיה ככה. אני אכין את עצמי ברמה הכי גבוהה שיש. עדיין לא הגעתי למספיק אימונים, הסגל הוא בטוח כישרוני, אני מכיר את החברים, העתודה שנה שעברה עשו באמת משהו גדול".