לאן השבוע: המדריך המלא לחובבי הכדורסל הישראלי

עוד שבוע גדוש בכדורסל ישראלי ניצב לפנינו עם הכניסה לישורת האחרונה של העונה. וזה מה שצפוי לנו השבוע במגרשים:

??????????

יום שני
סדרת גמר הפלייאוף בליגת אתנה לנשים תיפתח עם המשחק הראשון, בו תארח מכבי אשדוד את אליצור רמלה בשעה 17:00. שידור ישיר בספורט5+.

בליגת העל לנוער סדרת רבע הגמר היחידה שהגיעה למשחק שלישי ומכריע היא בין מכבי רעננה לאליצור יבנה, המשחק יחל בשעה 19:00 ויועבר בשידור ישיר בספורט5+.

המחזור ה-24 בליגת ווינר סל יינעל עם שלושה משחקים, מכבי אשדוד תארח את הפועל אילת בשעה 19:45, נס ציונה תארח את בני הרצליה בשעה 20:15 ומכבי ראשל"צ תארח את גלבוע/גליל בשעה 20:45. שידורים ישירים בערוץ ספורט5.

??????????

יום שלישי
המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית יתקיים במלואו ואיתו יגיעו כל ההכרעות על סדרות הפלייאוף. כל המשחקים ייערכו בשעה אחידה – 19:00, המשחק המרכזי יתקיים ביבנה, שם אליצור יבנה תארח את היורדת הטרייה הפועל כפ"ס, כאשר ניצחון ביתי של יבנה יעלה אותה לפלייאוף. הפסד לא צפוי יעלה את אליצור נתניה, רק אם זו תנצח בחוץ את המוליכה, מכבי רעננה. המשחק בין אליצור אשקלון להפועל עפולה יועבר בשידור ישיר בספורט5+ ויכריע ביתיות בסדרות של עפולה ומכבי חיפה. שאר המשחקים:
הפועל חיפה – מכבי רחובות
אליצור קרית אתא – מכבי מוצקין
הפועל ר"ג/גבעתיים – הפועל גליל עליון (שידור ישיר בעמוד הפייסבוק של הליגה הלאומית)
מכבי הוד השרון – מכבי חיפה

??????????

יום רביעי
במסגרת רבע גמר ליגת האלופות תתמודד הפועל ירושלים במשחק הגומלין בספרד מול טנריף, אחרי שניצחה ב-2 נקודות הפרש בשבוע שעבר. שידור ישיר החל מ-21:30 בספורט5+.

??????????

יום חמישי
אליצור רמלה תארח את מכבי אשדוד למשחק מספר 2 בסדרת גמר ליגת אתנה לנשים בשעה 19:00, שידור ישיר בספורט5+.

המחזור ה-25 בליגת ווינר סל יפתח עם המשחק בין תארח הפועל אילת את הפועל חולון בשעה 19:25, שידור ישיר בספורט5.

??????????

יום שישי
מכבי ת"א תסיים את העונה הסדירה ביורוליג במחזור ה-30 והאחרון עם משחק חוץ מול מוליכת הטבלה פנרבחצ'ה, בשעה 20:45. שידור ישיר בספורט5.

??????????

מוצ"ש
המחזור ה-25 בליגת ווינר סל ימשך עם משחק נוסף בו תארח גלבוע/גליל את הפועל ת"א בשעה 20:25, שידור ישיר בספורט5.