ליגה לאומית, חצי גמר הפלייאוף: ניצחון לחיפה ברעננה, העפילה לגמר; ניצחון לגליל במוצקין, מוליכה 1-2 בסדרה

משחק מספר 3 בסדרות חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית נערך היום בצהריים (שישי), ויש לנו עולה ראשונה למשחק הגמר וזוהי מכבי חיפה שהשלימה סוויפ על מכבי רעננה 0-3, עם ניצחון חוץ שני בסדרה. בסדרה השנייה הצליחה גליל עליון לגנוב את הביתיות מקרית מוצקין עם ניצחון חוץ, והיא תארח את משחק מספר 4 בניסיון להעפיל לגמר מול חיפה.

מכבי חיפה עלתה היום לגמר לאחר שניצחה 83-94 בחוץ את מכבי רעננה והשלימה 0-3 בסדרת חצי הגמר על מוליכת העונה הסדירה. חיפה הוליכה למעשה לאורך כל המשחק, כאשר ברבע השלישי כבר ברחה ל-16 הפרש. רעננה הצליחה לחזור ברבע האחרון, וצימקה לנקודה אחת בלבד, 78-79. כשנדמה היה שהמומנטון עובר למארחים, הצליחה חיפה להתעשת ולסגור עניין. יום גדול של אנתוני פישר עם 7 שלשות מ-9 נסיונות ו-23 נקודות בסך הכל. דניאל קופרברג הוסיף 15 נקודות, קרון דשילדס קלע 14 נקודות ומסר 9 אסיסטים, ווילי וורקמן עם קאבל דאבל קלע 12 נקודות וקלט 13 ריבאונדים. ווין לנגסטון הצטיין ברעננה עם 28 נקודות, גם עידו סטולרו עם משחק טוב ו-4 שלשות הוסיף 18 נקודות.

חיפה תמתין למנצחת בסדרת חצי גמר השנייה בין גליל עליון לקרית מוצקין, היום ניצחה גליל בחוץ את מוצקין 69-77 וגנבה לה את יתרון הביתיות כדי לעלות ל-1-2 בסדרה, כשהמשחק הבא יתקיים בכפר בלום ביום שלישי. ג'ו לואל אצ'וויל עם משחק נהדר ודאבל דאבל קלע 25 נקודות ולקח 17 ריבאונדים, ליאור קררה הוסיף 14 נקודות. ג'מאר סמואלס קלע 14 נקודות למוצקין, חאבייר קרטר הוסיף 13 נקודות ולקח 9 ריבאונדים.